  • Data: 2005-11-29 04:17:25
    Temat: Odp: Kandydatura p. dr.Kochanowskiego na RPO?
    Od: "nerka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A jusz myslałam ,ze to tylko mi On jakos nie pasuje :)

    p.dr.Kochanowski jest świetnym teoretykiem,
    potrafi w niezwykły sposob prowadzic zajęcia( na uczelni).
    Owszem stresogennie...ale naprawde ciekawie.
    Budzi wielki respekt i itd.

    Ale chyba brak mu "stonowania" w wypowiedziach.
    I jego poglady sa chyba nazbyt kontrowersyjne ,nie?
    Moze lepiej by bylo jakby RPO był jakis konstytucjonalista?
    Ktos z mniej "zamknieta" dziedzina nauki?
    I nie tak często porównujacy "zjawiska"i instytucje w Polsce z USA ?!

    Mam takie nieodparte wrazenie ,że nasz kraj zmierza w jakims
    dziwnym kierunku... cokolwiek by to znaczyło.