    From: "Marcin" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: >24 puntów....długie
    Date: Fri, 1 Aug 2003 15:42:20 +0200

    > no coż ... podtrzymuje to co wcześnie napisałem ... pozatym naganne
    > jest postępowanie straznków jeżeli jest prawdziwe... co do niestosowania
    się
    > do znaku zakazu ruch, to popieram,. nie po to go tam stawiano, zeby łamać
    > ten zakaz i nie uwierzę, że nie mozna zaopatrzyć sklepu do godz 11, żeby
    > później mieć spokój. Najwidoczniej wygodnictwo przeważyło nad rozsądkiem
    >
    > ... nie pozdrawiam bo to co się dziej na polskich drogach jest smutne ...

    Kolego jeśli ty nie jesteś gliniarzem to mi do nich idealnie pasujesz.
    Zupełny brak zrozumienia kierowców.
    i jeszcze jedno, wczoraj u nas w pracy była glina. Sąsiadce jednej z
    pracownic zwineli samochód i chłopacy przyjechali spisać zeznania.
    Normalna sprawa,zajęło im to ok 30 min., potem pezez ponad 2 godziny
    siedzieli u nas w firmie u dziewczyn na bajerze !!!
    słowo daje rekord świata, zobaczyłem jacy to oni umią być mili, w mundurach
    w godzinach pracy. tak na drodzo to naprawdę ciężko tego doświadczyć w
    spotkaniu z nimi. Oczywiście spisałem sobie nr rej samochodu, tak dla
    własnej satysfakcji, w końcu to moi lokalni struże prawa:).
    co ty na to ....007 ? to min. ja ze swych podatków utrzymuję te niebieskie
    samochodziki po to by oni podczas SŁÓŻBY podrywali panienki, szczyt!!
    kolorowe samochodziki robią to przynajmniej w wekendy.

    pozdrawiam wszystkich oprócz ...007