  • Data: 2003-12-02 15:45:50
    Temat: Ochroniarze obiektow?
    Od: "Michał Żabiński" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie!

    Kwestia dotyczy ochroniarzy (supermarketow, obiektow, parkingow, itp.).
    Doszly mnie sluchy, iz ochroniarze nie maja zadnych podstaw prawnych aby mnie
    w jakikolwiek sposob zatrzymac. Ja nie mam rozniez obowiazku wylegitymowania
    sie im. Przeciez im nie podlegam w zaden sposob. Pytanie raczej na
    przyszlosc - jak nalezy sie bronic w razie spotkania z niemila ochrona? Na co
    sie powolywac? Na jakie podstawy prawne itd.?

    Pozdrawiam,
    Michal Zabinski