  • Data: 2005-10-06 18:48:35
    Temat: Oceny z egzaminu - a ocena na dyplomie
    Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Studiowalam na dwuletnich studiach podyplomowych. Pod koniec studiow mialy
    miejsce tzw. egzaminy (tak sie nazywaly oficjalnie). Polegaly na tym, ze pan
    profesor przyszedl na zajecia i poobserwowal nas w praktyce oraz co
    poniektorym zadal krokie pytanki. To bylo raczej cos w rodzaju wizytacji
    zajec. W kazdym razie - pan profesor wpisal kazdemu do indeksu 2 oceny z
    tych "egzaminow" (jedna z tej czesci teoretycznej, druga z praktycznej). Ja
    dostala dwie minus czworki. I tyle - nikt o tym z nami nie rozmawial.
    Zlozylam indeks do sekretaritu. Jedynymi ocenami, ktore tam byly, to byly
    wlasnie te dwie -4 z egzaminow. Pozostale zajecia byly po prostu zaliczanie
    na podstawie obecnosci.
    Dzis przychodze do sekretariatu po dyplom. A na nim widnieje ocena koncowa -
    dostateczny (taka tez pojawila sie na koncu indeksu - wczesniej jej tam nie
    bylo). Pytam sekretarki, o co chodzi. Nie wiedza. Ide do pana profesora. Ten
    zbywa mnie gadka w stylu "nie moge teraz znalezc swoich notatek z egzaminu,
    ocena koncowa nie moze miec minusow, wiec jakos pewnie ktos zaokraglil" a w
    koncu "niech pani przyjmie do wiadomosci, ze dostateczny to przeciez
    pozytywna ocena".
    Regulamin studiow niewiele w tej kwestii wyjasnia. Mowi jedynie, ze studia
    koncza sie dwoma egzaminami. Sprawa wiec, wyglada tak, ze oba egzaminy
    zdalam na -4, po czym na koniec otrzymalam 3.
    Czy jest jakas mozliwosc dochodzenia swoich praw? Szczerze powiem, ze nie
    mam teraz ani czasu ani ochoty na egzamin poprawkowy. Poza tym, uwazam (i
    wierzylam w to az do dzis), ze nalezy mi sie dobry.
    Z gory dziekuje za pomoc. Bede bardzo zobowiazana. Sprawa jest dla mnie
    wazna.
    Yawn