  • Data: 2011-09-22 08:58:35
    Temat: Obrażający film na youtube
    Od: Sherkan <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Prowadzę firmę. Tworzę gry komputerowe, w które gra setki graczy w
    internecie.
    Kilku z graczy jawnie w grze oszukiwało, łamali regulamin i zostało
    wyrzuconych z gry za oszustwa. Nie mogą pogodzić się z tym, stworzyli
    filmik na youtube, w którym szkalują mnie moją grę, tak aby zniechęcić
    do niej jak najwięcej obecnych graczy. Film w ciągu 10ciu dni
    obejrzało ponad 70 osób i robi się coraz popularniejszy wśród obecnych
    graczy.

    Oto kilka fragmentów filmu:
    "Jeśli jesteś kapusiem dupowlazem, cwelem i nie masz co robić z
    pieniędzmi, to ta gra powinna ci pasować".
    "Pozdrowienia dla debilnych adminów i ich dupowchodków."

    Jednym słowem obrażają mnie, administrację gry, chcą zrobić wszystko
    żeby teraz zniszczyć ten projekt. Zgłosiłem ten film jako naruszenie
    zasad do youtube ale juz drugi tydzien nie ma reakcji.
    Napisałem do osoby, która umiesciła ten film w youtube, że jak do
    10ciu dni nie usunie go z youtube to zgłosze to na policję. Uzytkownik
    ten usunal film, jednak w ten sam dzien ktos inny założył konto we
    Francji i umiescil go ponownie. Podejrzewam ze to tej osoby kolega,
    zeby bezkarnie istniał w sieci.

    Ta osoba odpisala mi mejla, ze usunal film. Umiescil go tylko zyczenie
    klienta, zeby mu pokazac efekt co zrobił (było to zlecenie płatne),
    ale widzi ze klient juz umiescil go w sieci ponownie.

    Czy moge takie cos zgłosić na policję za obrazanie w srodkach masowego
    przekazu? Pytanie tez czy policja sie tym zajmie czy za tydzien
    dostane list polecony "w związku z niewykryciem sprawców....".

    Są komórki do walki z przestępczością internetową przeciez, którymi
    policja się chwali... Mysle ze po adresie IP, mozna namierzyc osobę
    tworzącą film a po nitce można by dojsc do osoby, ktora obecnie
    zamiesciła ten film.