  • Data: 2004-06-24 07:36:16
    Temat: Obliczenie wartości przedmiotu zaskarżenia
    Od: "Harry" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów,

    Chciałbym zwrócić się z uprzejmą prośbą o pomoc w obliczeniu wartości
    przedmiotu zaskarżenia, jaką trzeba umieścić w apelacji.
    W pozwie wartość przedmiotu sporu określiłem na 23.000zł.

    Sąd Okręgowy w wyroku orzekł na moją korzyść:
    13.000zł z ustawowymi odsetkami
    1.000zł. tytułem zwrotu części kosztów wpisu sądowego

    Jednocześnie nakazał mi zapłacić przeciwnikowi procesowemu:
    1.800zł. + karę umowną od określonego dnia do dnia zapłaty
    1.900zł. tytułem zwrotu części kosztów postępowania

    W apelacji zaskarżam wyrok w całości.

    Uprzejmie proszę o ewentualne sugestie w sprawie mego zapytania.

    Z nalezytym szacunkiem

    Harry