  • Data: 2008-07-17 18:54:36
    Temat: [OT] Re: Wypadek
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znajomy mieszkajac na stale zagranica mial przed paru miesiacami wypadek w
    > Polsce.Gdy wyjezdzal z parkingu na godna droge zajechal droge
    > motocykliscie..Twierdzi jednak ze ten jechal szybciej niz prawidlowa 5o
    > /km jakie obowiazywalo.Gdyby jechal np. 80 czy 90 lub szybciej czy
    > decyduje
    [...]

    Jechalem dzis motorem. Ograniczenie do 60km/h, ale ruch spory i jechalem
    okolo 50 moze 55km/h. Nagle jakis gosc wyjechal mi z podporzadkowanej. Udalo
    mi sie wymanewrowac. Pozniej zastanawialem sie co by bylo jakbym wypalil w
    goscia. Pewien jestem, ze zaczalby od tego iz za szybko jechalem. Potem ze
    bez swiatel, pozniej, ze kask mialem zalozony tylem do przodu itd.
    Wiem, nic nie wnosze do tematu, ale jakos tak mnie naszlo.