  • Data: 2008-07-17 19:46:13
    Temat: Re: Wypadek
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lip, 20:03, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    wrote:

    > Wine za wypadek ponosi ten czyje zachowanie bezpośrednio do niego
    > doprowadziło. Jeśli do wypadku by nie doszło, gdyby nie...np. wyjazd
    > samochodu na drogę, to ten, który wyjechał na drogę spowodował wypadek.
    > Jedynym wyjątkiem może być np. udowodnienie, że motor jechał tak szybko, że
    > nie dało się go zauważyć zza zaketu itp, ale to bardzo krucha sprawa.

    Nie bardzo krucha. U mnie na osiedlu musieli postawic w odstepach 5
    metrowych garby zeby motocykliscie nie wpadali na
    - dzieci
    - samochody wjezdzajace na osiedle
    - samochody zaparkowane poprawnie

    Po prostu wyjazd z osiedla jest w miejscu od ktorego jest jakies 10
    metrow do dwupasmowki. I motocyklisci zjezdzajacy z niej jak i
    wjezdzajacy nie tylko sie nie zatrzymwyali ale jechali ponad 50.
    Takze bardzo czesto samochody wyjezdzajace z osiedla wpadaly na motory
    a cyklisci wyjezdzajacy trafilai na samochdy zjezdzajace.