  • Data: 2008-07-17 19:54:13
    Temat: Re: Wypadek
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nur.asa wrote:

    > Rysiu,
    > Tu nie ma ofiary. Jest współsprawca, który poniósł szkody z podwodu
    > błedu swojego i drugiego krowcy

    no właśnie jeśli drugi uczestnik wypadku także naruszył przepisy (np
    przekroczył prędkość dozwoloną) to wtedy sa oni współwinni. myślę że jeśli
    biegli by dowiedli ze facet popylał na motorze grubo powyżej limitu np 100
    zamiast 50 a miejsce wypadku miało ograniczoną widoczność z pozycji
    "sprawcy" może zostać orzeczona wina kierowcy jendosladu. Trzeba mieć
    dobrego adwokata i forsę.