    From: b...@a...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nowa działalność gospodarcza i dotacje unijne
    Date: 6 Mar 2007 07:47:15 -0800

    Chciałbym się dowiedzieć czy szanowni grupowicze wiedzą coś na ten
    temat. Wiem, że kiedyś były specjalne programy dla nowych małych firm
    albo dla bezrobotnych, którzy zakładali działalność, a może jakieś
    środki z unii europejskiej. Chodzi mi o programy w których można się
    starać o małe kwoty np. na komputery, oprogramowanie może samochód.

    1. Na jakiej zasadzie działa taka pomoc?
    2. Jakie warunki trzeba spełnić by taką pomoc otrzymać?
    3. Ile trzeba mieć swojej gotówki?
    4. Ile czasu trwają procedury np. przy zakupie dwóch stanowisk
    komputerowych?
    5. Czy w ogóle warto się tym zajmować?

    5. Nie chcąc zawracać głowy proszę o linki do stron na których
    poruszają ten temat.

    Krzys