  • Data: 2007-03-06 18:30:22
    Temat: Re: Nowa działalność gospodarcza i dotacje unijne
    Od: "b." <skasuj.to,i.tamto.artur.bukowski@gmail.com.a.z.tym.wiadomo.co.zrobic.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wlasnie staram sie o dotacje z fudnuszu pracy na zalozenie wlasnej DG.
    ponizej odpowiedzi

    Użytkownik <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Chciałbym się dowiedzieć czy szanowni grupowicze wiedzą coś na ten
    > temat. Wiem, że kiedyś były specjalne programy dla nowych małych firm
    > albo dla bezrobotnych, którzy zakładali działalność, a może jakieś
    > środki z unii europejskiej. Chodzi mi o programy w których można się
    > starać o małe kwoty np. na komputery, oprogramowanie może samochód.

    > 1. Na jakiej zasadzie działa taka pomoc?
    dostaje sie 12000 (mozliwe ze w roznych miejscach wysokosc jest rozna)
    kredytu. jezeli przez rok firma przynosi dochody to kredyt uznaje sie
    "bezzwrotny"

    > 2. Jakie warunki trzeba spełnić by taką pomoc otrzymać?
    byc osoba bezrobotna, miec odroczenie od wojska, do 2x lat, nie miec innej
    dzialalnosci gospodarczej, rolniczej itp

    > 3. Ile trzeba mieć swojej gotówki?
    nic

    > 4. Ile czasu trwają procedury np. przy zakupie dwóch stanowisk
    > komputerowych?

    wniosek o dotacje ropartuja około 2-3 tygodni. potem zawierasz umowe, w
    ktorej czarno na białym bedzie napisane, co mozesz kupic z tej kasy o ktora
    wnioskowales.
    po miesiacu od daty podpiania umowy musisz okazac FV za sprzet który
    kupiles, dokumenty ze zalozyles firme itp.

    > 5. Czy w ogóle warto się tym zajmować?
    12000pln za darmo. mysle ze warto : )

    > 5. Nie chcąc zawracać głowy proszę o linki do stron na których
    > poruszają ten temat.
    http://www.google.com/search?hl=pl&client=opera&rls=
    pl&hs=aUJ&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=do
    tacje+na+za%C5%82o%C5%BCenie+dzia%C5%82alno%C5%9Bci+
    gospodarczej&spell=1