    From: "pawel" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodność oferty z towarem (auto z Niemiec)
    Date: 7 Apr 2008 20:31:15 +0200

    Witam,

    Na mobile.de Niemiec zaoferował Auto:
    /.../
    Wyposażenie: Immobilizer ...
    Opis pojazdu: Alarmanlage ...
    /.../
    domniemam, że &#8222;Alarmanlage&#8222; to znaczy autoalarm a nie w jakimś
    szczególnym
    znaczeniu immobilizer.

    Czyli oferował auto z dwoma zabezpieczeniami.
    Zawarłem umowa 9 dni temu, 1-jezykowa, niemiecka, w Niemczech.
    Bez żadnych wzmianek związanych z autoalarmem.

    Niestety po przyjeździe okazuje się, że auto nie ma autoalarmu.
    Przy zakupie była jazda próbna bez testów takich drobiazgów jak
    autoalarm.

    Czy mogę żądać pokrycie kosztu instalacji autoalarmu od sprzedającego.
    Mam kopie strony z oferta, która została usunięta po sprzedaży z mobile.de.

    Dziękuję za sugestie i pozdrawiam.

    Pawel