    From: "miro" <m...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezależny Operator Międzymiastowy...
    Date: Mon, 3 Jun 2002 16:35:20 +0200

    ... z siedzibą w Wawie przy ul. Jutrzenki 183 właśnie przysłał mi rachunek
    za miniony rok (03.06.2002). Soczysty rachunek. Nie tylko mnie - lecz jak
    Kraj długi i szeroki, prawda ?... W załączonej ulotce W DALSZYM CIĄGU chwali
    się tenże NOM, jaki to on jest "tańszy i lepszy" od Tepsy... Mogliby już
    przestać, bo się niedobrze robi... I oni - i Tepsa - impulsy mają po takie
    same 29 groszy netto. WBREW ubiegłorocznym zapewnieniom, których nie było
    przecież sposobu zweryfikować..., że są drastycznie tańsi, bo tylko 24
    grosze netto za impuls. Mam gdzieś jeszcze te ich oferty i odezwy
    internetowe, żeby bojkotować "1033" i kręcić tylko 1044... Pamiętacie
    wszyscy tę ruchawkę i protesty o praktyki monopolistyczne Tepsy i blokowanie
    dostępów. Wart jeden drugiego... A kto wie - czy nie szli rączka w rączkę, a
    teraz dzielą się górką... To wygląda mi teraz na numer lepszy od naganiania
    do kolektur przez Totka na kretyński lep Jack-Potta (:-))). Ładna kwota się
    teraz uzbierała... Której już nie odpiszemy od podatku, bo rok 2001
    zakończony. I właśnie O PODATKI chyba w tym numerze głównie chodziło... Nie
    wiem dokładnie JAK, ale cosik tak czuję... Nie wiem - WY jesteście
    prawnikami.. Rozbierzcie se to (:-))...
    Kręciliśmy numer "1044" na wiarę i na piękne oczy oszustów z NOM.
    Ja pozwoliłem sobie pójść deczko dalej z moim brakiem zaufania. Poprosiłem
    właśnie zwrotną pocztą (poleconą) o przysłanie mi szczegółowego wykazu
    rozmów za ujęty w fakturze VAT okres rozliczeniowy. Chcę porównać to z
    bilingiem Tepsy za ten sam okres. Czy czasem niektóre pozycje się nie
    DUBLUJĄ (:-))))... W tym Kraju jestem skłonny już wierzyć we wszystko, więc
    myślę, że to wcale nie wykluczone (:-))...
    Radzę Państwu uczynić to samo (:-))...
    Dopisałem w liście wyrazy mojego niesmaku z okazji ich chwalenia się rzekomą
    tańszością w stosunku do Tepsy i że nie widzę najmniejszego powodu, żeby
    odtąd wykręcić choć jeden raz numer "1044"... Po co, skoro TEPSA jest
    większa, pewniejsza i kosztuje dokładnie tyle samo ?
    Poza tym - należy się jakaś nagroda dla NOM za oszustwo, bo tak należy
    nazwać po imieniu to, co widnieje na fakturze - wobec wcześniejszych
    obietnic. Ciekawe, swoją drogą, na czym polegał ten przekręt, bo -
    doświadczenie Polaka z okresu minionego 15-lecia każe twierdzić w ciemno i z
    dużą dozą prawdopodobieństwa, że od samego początku był to koronkowy
    przekręt, na którym ktoś teraz kasuje grube miliony, które lokuje od razu na
    Kajmanach... Ile razy już tak było... Ile razy były sądy o "pomówienie", a
    potem rzygać się chciało od ustawicznych tygodniami jasełek w mediach, gdy
    już było dawno pozamiatane i kolejny minister machał paszportem
    dyplomatycznym na granicy przy wyjeździe...
    Nie tak dawno jeszcze bałem się bąknąć nawet czegokolwiek na temat Pana
    Dochtora Jamrożego, a teraz - proszę, co się wyrabia... Same media nie są w
    stanie zdecydować się, czy mają go nazywać w pełnym brzmieniu, czy też
    Władysław Jot, gdy mówią o jego 10-ciu latach więzienia (:-)). Zresztą nie
    wierzę nawet przez chwilę, że pan Jamroży za cokolwiek beknie. Bo niby
    dlaczego ?. Dlaczego ma robić za jelenia ? (:-))). Tak naprawdę, to go
    popieram. Łebski facet (:-)).
    Ale nie o nim mowa. Gówno mnie to obchodzi tak naprawdę. Chciałem tylko
    trochę podesrać dobre samopoczucie firmie NOM z Warszawy - czy skąd tam i
    czyja ona tam.

    Pozdrufki serrrdeczne, miro.