  • Data: 2002-06-04 08:28:51
    Temat: Re: Niezależny Operator Międzymiastowy...
    Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Goomich" <g...@S...SPAM.wp.pl> napisał

    > Widzisz, umowa nie musi być zawierana na piśmie. Kiedy kupujesz
    gazetę
    > (umowa kupna-sprzedaży), to podpisujesz coś?
    > Albo przy gdy kupujesz jajka, to idziesz z tym do notariusza
    (ulubiony
    > przykład majego wykładowcy :>).
    > I tak samo jest z telefonami. Wybierając prefix 1044 zawierasz umowę
    > NOMem.

    A to ja się pytam gdzie za te rachunki zapłacić bez opłat dodatkowych
    albo z minimalnymi.
    Na ww rachunku jest tylko nr konta bankowego, a mnie to nic nie mówi
    co to za bank.

    Ja bym im z chęcią zapłaciła, bo rachunek opiewa na 0,35PLN i cieszy
    mnie ile wydali na druk i rozesłanie tego :-))))))))))), ale bym
    chciała bez opłat.

    --
    Pozdrawiam GosiaH