  • Data: 2002-06-04 10:21:53
    Temat: Re: Niezależny Operator Międzymiastowy...
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AJA napisał:

    > Dlaczego wszyscy sie NOM'u czepiacie? W koncu dzwoniac poprzez NOM sami
    > zhgodziliscie sie na ich warunki. A to ze teraz dostaliscie rachuneczki to
    > co spodziewaliscie sie Panstwo ze NOM powie no to zapomnijmy o
    > rachuneczkach i zacznijmy od nowa ... chyba macie nie po kolei w glowach.

    Ja osobiście czepiam sie, bo to partacze.

    Dostałam rachuneczek na 2,12. Na poczcie więcej zapłacę za przelew, a
    przekaz elektroniczy za 50 groszy jest niewykonalny, bo NOM podał
    jakis porąbany numer konta - nie istniejący w elixirze.
    A infolinia nie jest bezpłatna, więc nie opłaca mi sie płacic tego
    rachunku. A NOM może go sobie spokojnie wpisac w koszty jako
    nieściągalne, bo polecony więcej kosztuje. I niech sie wypchają.

    A w firmie dostaliśmy dla odmiany rachunek z NOM na prawie 600zł za
    rozmowy z telefonu, który w wymienionych okresach juz nie był nasz -
    przeszliśmy do NETII i wszystkie numery TPSA były odłaczone długo
    przed wykazanymi na fakturze okresami. Co fajniejsze - tego numeru jak
    dotychczas nikomu nie przydzielono (ludzie nie lubią numerów po firmach)
    Fajnie, nie?? Ile nas bedzie kosztowało wyjasnienie tego w NOM??
    Kompletne partactwo.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk