  • Data: 2002-06-04 09:47:55
    Temat: Re: Niezależny Operator Międzymiastowy...
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo słuszna uwaga. Teraz otrzymaliśmy rachunki za lipiec 2001 do marca
    > 2002. A następne otrzymamy w sierpniu. Tylko jeśli ktoś dzwonił w maju i
    > teraz nie jest zadowolony z ich usług to nic nie może zrobić.
    > Jedyne wyjście to po porostu zapomnieć o tym numerze. Widać zadowolenie
    > klienta mają głęboko w d....ie. Jeleni się nie robi, sami się rodzą.
    > Kolejny dowód na to że jesteśmy pokoleniem straconym.
    >
    > Pozdrawiam Walek.

    Dlaczego wszyscy sie NOM'u czepiacie? W koncu dzwoniac poprzez NOM sami
    zhgodziliscie sie na ich warunki. A to ze teraz dostaliscie rachuneczki to
    co spodziewaliscie sie Panstwo ze NOM powie no to zapomnijmy o
    rachuneczkach i zacznijmy od nowa ... chyba macie nie po kolei w glowach.
    Tak czy inaczej popieram NOM niech dokopie monopoliscie TPSA nalezy im sie.
    kto widzail takie abonamenty i takie drogie rozmowy lokalne. Co mi po
    numerach miedzymiastowych jak lokalnie place srogo :((

    TPSA i tak robi co chce, chca podneisc abonament to podniosa ... a co z
    osobami starszymi ktorzy maja telefona tylko do odbierania ewentualnie w
    naglych wypadkach? nie dzwonia a placa i to ile ... to jest fair? Wszyscy
    tylko na abonamencie leca .. TEPSA ENERGETYKA GAZOWNICTWO TELEWIZJA i kazdy
    chce stalych dochodow ... a juz TELEWIZJA to mnie wq .. i nie place
    abonamentu nie mam telewizora ... nie dam dziadom za nic zarabiac.

    AJA