  • Data: 2002-06-04 20:40:43
    Temat: Re: Niezależny Operator Międzymiastowy...
    Od: "ANIA" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczów,

    w związku z szalejącą dyskusją wokół NOM i wystawionych rachunków mam drobne
    pytanie.
    Rachunek oczywiście zapłacę, ale... z TP.SA zawarłam umowę, na podstawie
    której co miesiąc otrzymywałam billing. Niestety NOM czegos takiego nie
    przysłał. Wydruk rozmów jest mi niezbedny, więc co w tej sytuacji powinnam
    zrobić? Gdzie mam sie udać?? Czy któs miał podobna sytuacje i też potrzebuje
    billing?? Na jakiej podstwie mogę sie tego domagać???

    Milczeniem pomijam fakt, ze termin do zapłaty rachunku jest taki krótki....

    serdecznie pozdrawiam.
    Ania.