  • Data: 2002-06-03 16:44:31
    Temat: Re: Niezależny Operator Międzymiastowy...
    Od: "Waldek Przytuła" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo słuszna uwaga. Teraz otrzymaliśmy rachunki za lipiec 2001 do marca
    2002. A następne otrzymamy w sierpniu. Tylko jeśli ktoś dzwonił w maju i
    teraz nie jest zadowolony z ich usług to nic nie może zrobić.
    Jedyne wyjście to po porostu zapomnieć o tym numerze. Widać zadowolenie
    klienta mają głęboko w d....ie. Jeleni się nie robi, sami się rodzą.
    Kolejny dowód na to że jesteśmy pokoleniem straconym.

    Pozdrawiam Walek.

    Użytkownik miro <m...@w...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adfuss$kdu$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > wszyscy tę ruchawkę i protesty o praktyki monopolistyczne Tepsy i
    blokowanie
    > dostępów. Wart jeden drugiego... A kto wie - czy nie szli rączka w rączkę,
    > teraz dzielą się górką... To wygląda mi teraz na numer lepszy od
    naganiania
    > do kolektur przez Totka na kretyński lep Jack-Potta (:-))). Ładna kwota
    się
    > teraz uzbierała... Której już nie odpiszemy od podatku, bo rok 2001
    > zakończony. I właśnie O PODATKI chyba w tym numerze głównie chodziło...
    Nie