eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiewykonanie usługi › Niewykonanie usługi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.n
    eostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "ktos" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niewykonanie usługi
    Date: Wed, 1 Apr 2009 13:13:35 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <gqvid1$bp5$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: edc55.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1238584545 12069 83.22.244.55 (1 Apr 2009
    11:15:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Apr 2009 11:15:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:582977
    [ ukryj nagłówki ]

    Co mogę zrobić z takim fantem:

    Zamówiłem w sklepie wykonanie garnituru z wybranej przeze mnie takniny.
    Wpłaciłem 50 zł zaliczki.
    Termin realizacji miał wynieść 2 tygodnie - jest to odnotowane w pisemnym
    zamówieniu.
    Po 2 tygodniach dostałem informację, że garnitur będzie gotowy za 5 dni - ok
    poczekam.
    Po 5 dniach informują mnie, że garnituru nie wykonają, gdyż brakło tkaniny.

    Co mogę teraz zrobić? Czy mają obowiązek wywiązac się z zamówienia?
    Nie interesuje mnie inny materiał.

    Proszę - poradźcie !


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1