eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiewykonanie usługi › Re: Niewykonanie usługi
  • Data: 2009-04-01 15:41:42
    Temat: Re: Niewykonanie usługi
    Od: "ktos" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Co mogę zrobić z takim fantem:
    >>
    >> Zamówiłem w sklepie wykonanie garnituru z wybranej przeze mnie takniny.
    >> Wpłaciłem 50 zł zaliczki.
    >> Termin realizacji miał wynieść 2 tygodnie - jest to odnotowane w pisemnym
    >> zamówieniu.
    >> Po 2 tygodniach dostałem informację, że garnitur będzie gotowy za 5 dni -
    >> ok
    >> poczekam.
    >> Po 5 dniach informują mnie, że garnituru nie wykonają, gdyż brakło
    >> tkaniny.
    >>
    >> Co mogę teraz zrobić? Czy mają obowiązek wywiązac się z zamówienia?
    >> Nie interesuje mnie inny materiał.
    >>
    >
    > nic im nie zrobisz...
    > czy to był zadatek czy zaliczka?
    > jesli jest zaliczka to powinni oddac dwukrotnosc kwoty ktora pobrali...
    > jesli ty bys sie nie wywiazal i np nie chialbys kupic tego garnituru to
    > zaliczka tobie by przepadala a zadaek nie...

    To była zaliczka.
    Dwukrotność jest zwracan z tego co wiem w przypadku zadatku.

    Czyli co? Zwrócą mi 50 zł i po sprawie?
    A gdyby to było na mój ślub, gdzie termin jest już z góry ustalony?
    Przecież przyjęli zobowiązanie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1