eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiewykonanie usługiNiewykonanie usługi
  • Data: 2009-04-01 11:13:35
    Temat: Niewykonanie usługi
    Od: "ktos" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Co mogę zrobić z takim fantem:

    Zamówiłem w sklepie wykonanie garnituru z wybranej przeze mnie takniny.
    Wpłaciłem 50 zł zaliczki.
    Termin realizacji miał wynieść 2 tygodnie - jest to odnotowane w pisemnym
    zamówieniu.
    Po 2 tygodniach dostałem informację, że garnitur będzie gotowy za 5 dni - ok
    poczekam.
    Po 5 dniach informują mnie, że garnituru nie wykonają, gdyż brakło tkaniny.

    Co mogę teraz zrobić? Czy mają obowiązek wywiązac się z zamówienia?
    Nie interesuje mnie inny materiał.

    Proszę - poradźcie !


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1