eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiewykonanie usługi › Re: Niewykonanie usługi
  • Data: 2009-04-01 15:29:07
    Temat: Re: Niewykonanie usługi
    Od: "Artur---" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "ktos" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gqvid1$bp5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Co mogę zrobić z takim fantem:
    >
    > Zamówiłem w sklepie wykonanie garnituru z wybranej przeze mnie takniny.
    > Wpłaciłem 50 zł zaliczki.
    > Termin realizacji miał wynieść 2 tygodnie - jest to odnotowane w pisemnym
    > zamówieniu.
    > Po 2 tygodniach dostałem informację, że garnitur będzie gotowy za 5 dni -
    > ok
    > poczekam.
    > Po 5 dniach informują mnie, że garnituru nie wykonają, gdyż brakło
    > tkaniny.
    >
    > Co mogę teraz zrobić? Czy mają obowiązek wywiązac się z zamówienia?
    > Nie interesuje mnie inny materiał.
    >

    nic im nie zrobisz...
    czy to był zadatek czy zaliczka?
    jesli jest zaliczka to powinni oddac dwukrotnosc kwoty ktora pobrali...
    jesli ty bys sie nie wywiazal i np nie chialbys kupic tego garnituru to
    zaliczka tobie by przepadala a zadaek nie...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1