eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Data: 2012-02-08 16:39:14
    Temat: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    Od: froff <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Pewna firma przechowuje dane mojej karty kredytowej i ma możliwość jej obciążania a
    ja nie mam na to
    wpływu.
    Próby kontaktu z wspomnianą firmą zawodzą - kompletny brak odpowiedzi.

    Czy ktoś może mi poradzić:
    Do jakiej instytucji należy się zwrócić ze skargą, ew postraszyć tą instytucją w
    mailu?
    Sąd? - chyba nie. Ja nie chcę od nich żadnych pieniędzy a tylko usunięcia moich
    danych.
    Jakie instytucje nadzorują takie sprawy?

    Przyznaję, że jestem zielony z tych aspektów prawnych.