  • 41. Data: 2022-03-03 08:22:02
    Temat: Re: Nieudzielenie pierwszej pomocy dzikowi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Mar 2022 06:32:00 +0100, Shrek wrote:

    > Tym niemniej należy zwrócić uwagę, że sąd nie dokonał tu żadnych nowych
    > odkryć dotyczących stanu faktycznego. Wiadomo było wcześniej, że z
    > kierunku strzału słychać było ludzki głos co z kolei oznacza, że

    Przed strzalem, czy po ?

    > strzelano w kierunku ludzi lub człowieka. Więc żadnych nowych ustaleń
    > dotyczących stanu faktycznego.
    >
    > No i nie pozamiatane, bo jeszcze apelacja pewnie będzie.

    J.

  • 42. Data: 2022-03-03 12:46:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 03 Mar 2022 01:06:15 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > W każdym razie nie musimy
    > tu już się szamotać, bo skoro sąd stwierdził, że musieli widzieć, że
    > strzelili do osoby to pozamiatane i nie ma nad czym dyskutować.

    My nie mamy, a Staś Pytalski i tak indagował mnie, czy słyszałem kiedyś
    rannego dzika (że niby kwiczy dziecięcym głosem).
    Oczywiście okazał się niezmordowany i Shreka zapytał, czy ludzki krzyk był
    przed strzałem, czy po.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 43. Data: 2022-03-03 14:02:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Mar 2022 12:46:37 +0100, Olin wrote:

    > My nie mamy, a Staś Pytalski i tak indagował mnie, czy słyszałem kiedyś
    > rannego dzika (że niby kwiczy dziecięcym głosem).

    Ale slyszales?
    To skad wiesz jak kwiczy?

    > Oczywiście okazał się niezmordowany i Shreka zapytał, czy ludzki krzyk był
    > przed strzałem, czy po.

    Bo Shrek tak napisal, jakby strzelano do ludzkich glosow.

    J.

  • 44. Data: 2022-03-03 14:11:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja też myślę, że w Twojej okolicy polują na placach zabaw przedszkoli i żłobków,
    normalka.

    -----

  • 45. Data: 2022-03-03 17:05:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2022 o 08:22, J.F pisze:

    > Przed strzalem, czy po ?

    Skoro nie widać było, zeby się poruszali ze znaczną prękością, to bez
    większego znaczenia (przynajmniej w temacie nieudzielenia pomocy), ale
    po. nawet milicjant nie był tak pojebany, żeby strzelać do dzika, który
    wcześniej gadał po ludzku.

    Tak czy inaczej - w sferze faktów nie pojawiło się w wyroku sąddu nic
    nowego, poza tym że słowo "dzika" było niecenzuralne (czego w sumie
    wcześniej też się domyślaliśmy).

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 46. Data: 2022-03-03 17:06:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2022 o 14:02, J.F pisze:

    > Bo Shrek tak napisal, jakby strzelano do ludzkich glosow.

    Szrek napisał, że oddano strzał w kierunku ludzi (albo człowieka).

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 47. Data: 2022-03-04 00:11:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tym niemniej należy zwrócić uwagę, że sąd nie dokonał tu żadnych nowych
    > odkryć dotyczących stanu faktycznego. Wiadomo było wcześniej, że z

    Sąd być może nie, dla mnie są to nowe informacje.

    > kierunku strzału słychać było ludzki głos co z kolei oznacza, że
    > strzelano w kierunku ludzi lub człowieka. Więc żadnych nowych ustaleń
    > dotyczących stanu faktycznego.

    Po raz kolejny zwracam niesmiało uwagę, że sąd rgumentował nieco
    bardziej konkretnie niż, że słychać było coś gdzieś.

    > No i nie pozamiatane, bo jeszcze apelacja pewnie będzie.

    Pozamiatane jak dla mnie w kwestii oceny sytuacji. No chyba, że sąd źle
    ocenił dowody.

    --
    Marcin

  • 48. Data: 2022-03-04 06:21:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sąd być może nie, dla mnie są to nowe informacje.

    NIe są nowe - o tym pisaliśmy już wcześniej i dyskutowaliśmy czy
    odezwanie się celu ludzkim głosem wystarczy żeby uznać, że należy
    udzielić ewentualnej pomocy.

    > Po raz kolejny zwracam niesmiało uwagę, że sąd rgumentował nieco
    > bardziej konkretnie niż, że słychać było coś gdzieś.

    Nie. Wcześniej też dyskutowaliśmy o tym, że cel odezwał się ludzkim
    głosem. Jedyne co ustalił sąd, to że było to słowo niecenzuralne (ale
    tego też się domyślaliśmy;)

    > Pozamiatane jak dla mnie w kwestii oceny sytuacji.

    Ale nic się nie zmieniło od ostatniej dyskusji.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 49. Data: 2022-03-04 07:28:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe są nowe - o tym pisaliśmy już wcześniej i dyskutowaliśmy czy
    > odezwanie się celu ludzkim głosem wystarczy żeby uznać, że należy
    > udzielić ewentualnej pomocy.

    Żadne ze stwierdzeń, które tu padły nie zawierało informacji, że
    oskarżeni widzieli że po strzale ktoś się podnosi, i że nie ma
    wątpliwości, że oskarżeniu musieli widzieć że to człowiek. Wszystkie
    nasze wcześniejsze spekulacje dotyczyły interpretacji na podstawie
    krzyków.

    > Nie. Wcześniej też dyskutowaliśmy o tym, że cel odezwał się ludzkim
    > głosem. Jedyne co ustalił sąd, to że było to słowo niecenzuralne (ale
    > tego też się domyślaliśmy;)

    Zgadza się. Teraz sąd stwierdził, że musieli WIDZIEĆ.

    > Ale nic się nie zmieniło od ostatniej dyskusji.

    Owszem, zmieniło się. Były spekulacje medialne o krzykach, teraz doszło,
    że widzieli, no chyba że domniemujesz, że strzeliło biedakowi w kolanach
    i na tej podstawie sąd stwierdził, że dzikom nie strzela więc oskarżeni
    musieli wiedzić.

    "Po oddaniu strzału >>> osoba ta, będąca w pozycji kucznej, wyprostowała
    się <<<, wydała krzyk rozpaczy wypowiadając słowo obraźliwe. To
    powodowało, że obydwaj oskarżeni nie mieli cienia wątpliwości, że
    oskarżony Ch. nie trafił zwierzyny, dzika, tylko że oddał strzał w
    kierunku człowieka - powiedział sędzia."

    Dodatkowo, wcześniej była tylko mowa o krzykach, tu mamy informację, że
    był to okrzyk rozpaczy. To też mocno zmienia ocenę.

    --
    Marcin

  • 50. Data: 2022-03-04 07:34:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-03-02 o 13:02, Olin pisze:

    > Można się umówić w Nowym Sączu przy ul. Elektrodowej 53, na strzelnicy
    > "taktycznej", i zobaczyć w naturze

    Nie chodzi mi o to jak wygląda, tylko jak działa.