    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieprawnie wysyłane smsy z makro
    Date: Fri, 29 Jun 2007 11:03:16 +0200

    Kiedy w marcu zakladalem DG i wypelnilem wniosek w makro na otrzymanie karty
    wstępu,
    zastrzegłem sobie wysyłanie reklamowych smsów.

    Smsy zaczely przychodzic, co spokojnie zglosilem ponad miesiac temu i kazano
    mi czekac
    na aktualizacje bazy danych. Smsy dalej przychodza, a ja juz dostaje bialej
    goraczki.

    Na danym numerze mam powiadomienia sms o statusie kilkunastu serwerow i
    kazdy sms jest
    postawieniem mnie na nogi bezwzgledu na godzine.

    Czy za wykorzystanie mojego numer telefonu do wysyłania reklamowych smsów
    bez mojej zgody
    należy mi się odszkodowanie?
    Może nie tyle chodzi o odszkodowanie, bo wiem ze byloby ciezko i w napewno
    sądownie,
    ale chcialbym ich postraszyc, aby do jasnej anielki te reklamy mi wylaczyli!

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Kacprzak