  • Data: 2010-05-19 09:38:59
    Temat: Niedoręczone wezwanie
    Od: daro <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie, jestem świadkiem w pewnej sprawie o pobicie. Dwa miesiące temu
    stawiłem sie na rozprawie wezwany jako świadek (wcześniej złożyłem
    zeznania na policji). Na sali sądowej był prokurator, oskarżony, świadek
    (ja) oraz miał być oskarżyciel posiłkowy - nie było go. Sędzina
    popatrzyła w akta i stwierdziła że pomimo 2 krotnego wysłania
    zawiadomienia do oskarżyciela posiłkowego (nie odebrał ich) rozprawa nie
    może sie odbyć ponieważ nie został on skutecznie powiadomiony o terminie
    rozprawy. Przełożono sprawę na za 2 miesiące z informacją żebym
    zadzwonił dzień przed rozprawą czy ona sie odbędzie. Dzwonię dzisiaj
    (rozprawa na jutro) - okazuje się ze nadal nie ma potwierdzenia
    dostarczenia kolejnych wezwań i mam dzwonić jutro rano - a na rozprawę
    mam jechać ponad 300 km. Ile może trwać takie bawienie się w ciuciubabkę
    ze strony tego oskarżyciela?
    --
    daro