eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiechciana usługa - ciąg dalszy; czas na zaakceptowanie zmian regulaminu › Niechciana usługa - ciąg dalszy; czas na zaakceptowanie zmian regulaminu
  • Data: 2009-02-02 21:59:56
    Temat: Niechciana usługa - ciąg dalszy; czas na zaakceptowanie zmian regulaminu
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Swego czasu pisałem o usłudze mojego ISP, z której nie dało się
    zrezygnować. Tzn. zdaniem ISP należało coś kliknąć na stronie... a takowej
    opcji tam nigdy nie było. Skończyło się na formie pisemnej, która wlokła
    się, wlokła... i g*** z tego wyszło.

    Efekt jest taki, że ISP postanowił od 1 stycznia wprowadzić trzymiesięczny
    okres rozliczania się ze swoimi klientami, co oznacza, że niechciana Usługa
    i tak widnieje w fakturach aż do marca włącznie.

    Żeby tego było mało, wpadli na kolejny złowieszczy plan - z dobrego serca
    przysłali nowy regulamin świadczenia usług, wraz z pouczeniem treści:

    "Informuję, że przysługuje Państwu prawo rozwiązania umowy w przypadku
    braku akceptacji zmian Regulaminów. Oświadczenie (...) powinno być
    dostarczone w terminie 7 dni przed datą wejścia w życie zmienionych
    regulaminów". Pismo datowane na 9 stycznia 2009 r. Otrzymane 2 lutego 2009.
    W nowych regulaminach ostatnie punkty brzmią:
    "Regulamin wchodzi w życie dnia 1 stycznia 2009 r.".

    Reasumując - na początku lutego informują o zmianach, które weszły na
    początku stycznia, z możliwością rezygnacji z usług do ok. Bożego
    Narodzenia minionego roku. Czy ten tok nie jest zupełnie odwrócony?
    Najpierw info, potem możliwość rezygnacji i na końcu wchodzi w życie nowy
    regulamin?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1