  • 1. Data: 2009-02-02 21:59:56
    Temat: Niechciana usługa - ciąg dalszy; czas na zaakceptowanie zmian regulaminu
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Witam.

    Swego czasu pisałem o usłudze mojego ISP, z której nie dało się
    zrezygnować. Tzn. zdaniem ISP należało coś kliknąć na stronie... a takowej
    opcji tam nigdy nie było. Skończyło się na formie pisemnej, która wlokła
    się, wlokła... i g*** z tego wyszło.

    Efekt jest taki, że ISP postanowił od 1 stycznia wprowadzić trzymiesięczny
    okres rozliczania się ze swoimi klientami, co oznacza, że niechciana Usługa
    i tak widnieje w fakturach aż do marca włącznie.

    Żeby tego było mało, wpadli na kolejny złowieszczy plan - z dobrego serca
    przysłali nowy regulamin świadczenia usług, wraz z pouczeniem treści:

    "Informuję, że przysługuje Państwu prawo rozwiązania umowy w przypadku
    braku akceptacji zmian Regulaminów. Oświadczenie (...) powinno być
    dostarczone w terminie 7 dni przed datą wejścia w życie zmienionych
    regulaminów". Pismo datowane na 9 stycznia 2009 r. Otrzymane 2 lutego 2009.
    W nowych regulaminach ostatnie punkty brzmią:
    "Regulamin wchodzi w życie dnia 1 stycznia 2009 r.".

    Reasumując - na początku lutego informują o zmianach, które weszły na
    początku stycznia, z możliwością rezygnacji z usług do ok. Bożego
    Narodzenia minionego roku. Czy ten tok nie jest zupełnie odwrócony?
    Najpierw info, potem możliwość rezygnacji i na końcu wchodzi w życie nowy
    regulamin?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 2. Data: 2009-02-02 22:05:05
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Jan Bartnik wrote:

> [...]
    > Narodzenia minionego roku. Czy ten tok nie jest zupełnie odwrócony?
    > Najpierw info, potem możliwość rezygnacji i na końcu wchodzi w życie nowy

    Jakbyś dobrze przeczytał to pismo, to byś zauważył, że zmiany w
    regulaminach wchodzą w życie 1 marca, masz więc jeszcze parę dni na
    decyzję :)

    M.

  • 3. Data: 2009-02-02 22:15:16
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Mon, 02 Feb 2009 23:05:05 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Jakbyś dobrze przeczytał to pismo, to byś zauważył, że zmiany w
    > regulaminach wchodzą w życie 1 marca, masz więc jeszcze parę dni na
    > decyzję :)

    Przeczytałem. Na jakimś nic nie wartym świstku papieru napisali, że zmiany
    będą obowiązywać od 1 marca. Na tym samy świstku napisali też, że
    rezygnację można złożyć na 7 dni "przed datą wejścia w życie zmienionych
    Regulaminów", co - zgodnie z treścią owych regulaminów - oznacza 1
    stycznia. W zasadzie, jeśli tylko to ich pismo ma moc prawną, to do 1 marca
    nowy Regulamin nie obowiązuje od 1 stycznia :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik