eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiechciana usługa - ciąg dalszy; czas na zaakceptowanie zmian regulaminu › Re: Niechciana usługa - ciąg dalszy; czas na zaakceptowanie zmian regulaminu
  • Data: 2009-02-02 22:15:16
    Temat: Re: Niechciana usługa - ciąg dalszy; czas na zaakceptowanie zmian regulaminu
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 02 Feb 2009 23:05:05 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Jakbyś dobrze przeczytał to pismo, to byś zauważył, że zmiany w
    > regulaminach wchodzą w życie 1 marca, masz więc jeszcze parę dni na
    > decyzję :)

    Przeczytałem. Na jakimś nic nie wartym świstku papieru napisali, że zmiany
    będą obowiązywać od 1 marca. Na tym samy świstku napisali też, że
    rezygnację można złożyć na 7 dni "przed datą wejścia w życie zmienionych
    Regulaminów", co - zgodnie z treścią owych regulaminów - oznacza 1
    stycznia. W zasadzie, jeśli tylko to ich pismo ma moc prawną, to do 1 marca
    nowy Regulamin nie obowiązuje od 1 stycznia :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik