eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie wezmie ze mna slubu bo mam dlugi (HELP - archiwu juz przejrzalem!!!!) › Nie wezmie ze mna slubu bo mam dlugi (HELP - archiwu juz przejrzalem!!!!)
  • From: "Tommy_S" <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie wezmie ze mna slubu bo mam dlugi (HELP - archiwu juz przejrzalem!!!!)
    Date: Tue, 30 Sep 2003 22:49:35 +0200

    Witam Wszystkich

    Przejrzalem archiwum grupy ale ze jestem troszke skonfudowany wiec wole
    dopytac bo sprawa jest bardzo powazna
    Za miesiac sie zenie. Moja przyszla zona oswiadczyla mi jednak ze nie wezmie
    ze mna slubu poniewaz nie chce odpowiadac za moje dlugi (za dlugi mojego
    wspolnika, z ktorym od 8 lat prowadze spolke cywilna tez nie). Ja jej na to
    ze przeciez bedziemy mieli rozdzielnosc majatkowa, na co ona mi mowi ze
    zgodnie z najnowszymi przepisami moje zobowiazania w stosunku do ZUS oraz US
    obciazaja rowniez ja. AFAIK zobowiazania wobec firm o ile podaje podczas
    podpisywania umow info o rozdzielnosci majatkowej nie obciazaja jej.

    Czy moge moja ukochana przyszla zone jakos uchronic przed ewentualnym
    zajeciem jej poborow, gdybym np przestal placic ZUS albo podatki albo
    zadluzyl firmę?

    Jakie przepisy to reguluja?
    Czy jest jakies orzecznictwo w tych sprawach, rozstrzygajace na korzysc zon
    (mezow) w momencie zaskarzenia zajecia poborow albo majatku zony

    Wdzieczny Tomek

    --
    Tommy

    Jest tylko jeden styl, styl czlowieka