  • Data: 2012-06-04 10:27:50
    Temat: Nagrywanie rozmowy jako dowód ustaleń
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Idę do dyrektora szkoły na rozmowę z pewnym problemem. Nagrywam dyktafonem
    całe spotkanie. Oczekuję konkretnego rozwiązania mojego problemu i Dyrektor
    obiecuje konkretne rozwiązanie mojego problemu. Po pewnym czasie wypiera
    się, że obiecał rozwiązać problem w dany sposób. Czy mogę jako dowód
    przedstawić nagranie?

    Czy Dyrektor może powiedzieć, że nie wyraził zgody na nagrywanie i dlatego
    to nagranie nie może być potwierdzeniem ustaleń. Bo "nie wiedział, że jest
    nagrywany". W sensie jakby wiedział, to by bardziej ważył słowa...

    Czy ma znaczenie, że w spotkaniu będą uczestniczyły inne osoby, które
    wyrażają zgodę na nagrywanie tego spotkania.

    Czy muszę poinformować dyrektora, że zamierzam nagrywać spotkanie? Może
    odmówić udziału w nagrywanym spotkaniu.

    Dziękuję za wszelkie informacje

    Justyna Vicky S.