  • Data: 2006-12-21 00:32:10
    Temat: Nagroda i odzyskanie jej
    Od: "Mirek" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zalezy mi na udowodnieniu komus kradziezy lecz jest to bardzo
    ciezko.Dlatego chcialbym dobrym znajomym od tej osoby ktora tej kradziezy
    dokonala zaproponowac nagrode np. 10 000 zl aby pomogla mi informacjami. Gdy
    te informacje doprowadza do skazania chce otrzyma obiecana
    nagrode.Oczywiscie wszystko moge tej osobie zagwarantowac na pismie.
    Czy jest mozliwosc ze po udowodniu i skazaniu moge sadownie od tego
    skazanego zadac zwrotu sumy ktora przeznaczylem na "nagrode" ? jezeli byla
    to jedyna mozliowsc aby udowodnic mu ta kradziez?W tym wypadku chodzi o
    kradziez samochodu.