  • Data: 2006-12-21 01:35:14
    Temat: Re: Nagroda i odzyskanie jej
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Dec 2006 02:17:49 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mniejsza o błędy. Napisz po ludzku, o co Ci chodzi. przeczytałem to trzy razy i
    > nie wiem (...)

    Ja chyba wiem. Ktoś mu coś ukradł, on wie kto to jest, ale nie ma żadnych
    dowodów na tą osobę. Chce ufundować nagrodę dla kogoś kto takie dowody
    posiada i mógłby się przyczynić do skazania złodzieja. Pytaniem jest, czy
    potem od skazanego może sie domagać zwrotu nakładów jakie poniósł na
    wypłacenie nagrody.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl