  • Data: 2008-10-28 07:46:41
    Temat: Można doliczyć koszty adwokata do wypłaty odszkodowania z TU
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W skrócie sprawa wygląda tak.

    Miałem kolizje nie z mojej winy. Koleś wymusił pierwszeństwo na rondzie i
    zmasakrował mi bok auta. Dodatkowo był pod wpływem alkoholu - 0,9%.
    Koleś ma OC. w Link4.

    Wartość rynkowa mojego auta - 9.000 (pewnie nie jest tyle warte bo nie było
    w najlepszym stanie technicznym - ale to mały szczegół - ale napewno te
    7.000 bym za nie dostał)

    Wczoraj dostałem wycenę z Link 4 i proponują mi 4.000 + wrak mojego auta
    (dodam, że auto do kasacji, bo została naruszona dość poważnie geometria
    auta)

    Teraz mam pytanie:
    Wiem, że to jest pierwsza wycena, która ma na celu wciśnięciu zaniżonej
    wartości, ale ponieważ nie mam czasu (pracuje od 8 do 19 - a wolny czas
    chciałbym poświęcić rodzinie) zastanawiam się nad pójściem do kancelarii
    prawnej z prośbą o pomoc w załatwieniu sprawy z TU.

    Czy koszty poniesione na pomoc prawnika może doliczyć do kwoty odszkodowania
    łącznie z kosztami leczenia powstałymi w wyniku tej kolizji (miałem złamaną
    rękę) - wiem, że to mogę doliczyć.

    Proszę o wszelkie uwagi