  • Data: 2003-02-05 22:15:36
    Temat: Może ktoś wie...
    Od: "Michał Juszczyk" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taką sprawę:
    Pracowałem dwa lata w dziale zachowania jakości pewnej firmy niemieckiej.
    W tym czasie stworzyłem, od podstaw do pełnego wdrożenia, Księgę Jakości
    dotyczącą Ochrony Środowiska na podstawie norm ISO 9000:2000 i ISO 14001.
    Z dniem 1 grudnia ubiegłego roku rozwiązano ze mną umowę o pracę.
    Od około dwóch tygodni dzwoni do mnie mój były szef, kierownik działu ZJ,
    i przekonuje mnie abym sprzedał im ową Księgę Jakości.
    Moje pytanie jest takie:
    Jaką cenę im podać, biorąc pod uwagę fakt, iż zerwanie umowy o pracę
    odbyło się w strasznie niemiłej atmosferze. Po prostu potraktowano mnie
    jak gówniarza.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.