  • Data: 2008-11-14 12:28:32
    Temat: Moment kiedy Stoen powinien zmienić taryfę z C11 na G11
    Od: A <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Właśnie się dowiedziałem, że przez 4 miesiące zapłacę jak za stawkę
    budowlaną. Oto historia:
    06.06.2008r. została wystawione pozwolenie na użytkowanie budynku
    23.06.2008r. w/w decyzja stała się ostateczna.
    16.07.2008r. akt notarialny.
    23.10.2008r. deweloper poinformował pismem RWE Stoen, że została wydana taka
    decyzja i prosi o zmianę taryfy z C11 (budowlana) na G11 (indywidualna)
    Tego samego dnia dostałem informacje od dewelopera o tej decyzji na
    użytkowanie.

    No i Stoen wystawił mi rachunki między czerwcem a październikiem w taryfie
    budowlanej (około 3 razy droższa!). I tu moje pytania:

    Jaka data dla Stoen jest wiążąca?
    Jak długo deweloper może zwlekać z informowaniem mnie czy Stoenu o tej
    decyzji?
    I kto tu jest winny? Oczywiste jest, że nie chcę płacić w taryfie
    budowlanej, skoro budynek nie był już budową.

    A.