  • 271. Data: 2007-12-07 07:30:56
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > informacje, jest to malo prawdopodobne

    Znasz relację tylko jednej strony. A prawda nigdy nie jest ani biała ani
    czarna ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 272. Data: 2007-12-07 07:55:35
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:fjaq7q$ft$2@inews.gazeta.pl...

    > praca zdalna ma to do siebie ze nie musisz nigdzie wychodzic, a zreszta
    > nie bede dyskutowac z toba bo zawsze bedziesz usilowala mi wmowic ze to
    > nierelane a realne jest , wiem bo z tego korzystam.

    Ja też korzystałam, kiciulku, i słuchaj co mówię - przy chorym dziecku się
    siedzi i okłady robi, a nie pracuje w tym czasie przy kompie. Wychodzenie
    nie ma tu nic do rzeczy. A problem nie leży w nierealności, a w ilości
    wysiłku, jaki w taką akcję musi włożyć samotna kobieta w porównaniu z
    kobietą, która ma u boku męża lub inną osobę do pomocy. Pmysł na rozwód nie
    jest jej, za to dziecko jest wspólne.
    I przestań już bredzić. Jak podrośniesz , zmądrzejesz i nabierzesz życiowego
    doświadczenia, to pogadamy.
    A.

  • 273. Data: 2007-12-07 08:02:52
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fj8ubk$7kq$1@inews.gazeta.pl...

    > zapominasz o kieszonkowym i jakims funduszu na przyszlosc dziecka, tutaj
    > koszty moga byc dowolne w zaleznosci od tego jak dobrze sytuowana jest
    > rodzina

    nie pierdol o funduszach, bo ojciec zawsze mzoe to sam od siebie zorbic
    wprzyszlosci, mowimy o usprawieldiwonych potrzebach ktore to byly
    zaspokojane comiesiecznie. Nie w mwomisz mi chocbys nie wiem jak sie
    produkowal ze ojciec miesiecznie 50 tys wykladal na te dziecko przy
    zarobkach 250 tys. A przy tak skrajnych przykladach wychodzi wasze
    rozumowanie

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 274. Data: 2007-12-07 08:03:23
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 06.12.2007, o godzinie 16.58.22, na pl.soc.prawo, Sowiecki Agent
    napisał(a):

    > pracuje w banku, pracowala w sekretariacie, w kredytach , w 'prawie' w
    > kasie, jezdila tez z gotowka bankowozem, za miesiac na emeryture idzie.
    > (przerobila NBP, PBI, PBI cos tam, teraz kredyt bank) wiec troche
    > pracowala wychowujac dwoch synow, prob lemu jakos nie miala.

    Czyli zaradna kobieta. Nie każda taka jest i nie każda umie taką być.
    Zresztą z facetami jest podobnie - nie ma co po pCIach lecieć. :) Niestety
    "chcieć to móc" nie jest żadną odpowiedzią.

    > Jest czlowiekiem :)
    > i nie pasozytem.

    Można być i tym i tym.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 275. Data: 2007-12-07 08:04:49
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 07.12.2007, o godzinie 07.46.22, na pl.soc.prawo, Sowiecki Agent
    napisał(a):

    > praca zdalna ma to do siebie ze nie musisz nigdzie wychodzic, a zreszta
    > nie bede dyskutowac z toba bo zawsze bedziesz usilowala mi wmowic ze to
    > nierelane a realne jest , wiem bo z tego korzystam.

    Ale może skończmy na tym, że _Ty_ korzystasz.
    Ty także korzystasz z wielu innych rzeczy, które nie nadają się dla innych
    (np. pisuar). ;)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 276. Data: 2007-12-07 08:05:43
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjaq3e$ft$1@inews.gazeta.pl...

    > tego nie wiemy,

    to nie filozofuj poki sie tego nie dowiemy

    > niewazne

    > ja tu nie pisze o kosztach lekow, tylko o popiece medycznej, dodam
    > prywatnej, bo jesli chodzi o panstwowa to predzej umze niz sie do
    > lekarza zapisze, a w przypadku dziecka z problemami musisz miec
    > mozliwosc pojscia do lekarza tego samego lub nastepnego dnia, a nie
    > umowienia sie na wizyte za 3 miesiace

    a to dalczego prywatnie? czemu nagle wszystko prywatnie, nalepsze,
    kuzwa, firmowe itd itd? Dziecko zreszta moze pojsc do lekarza z ojcem.

    > gosciu nie rozsmieszaj mnie, pogadaj ty z kims kto ma dziecko a pozniej
    > wypisuj takiebanialuki, bo juz ci ludzi pisali ale iwdze ze nie
    > przyswajasz informacji tekstem

    nie przyswajam oczywistego belkotu

    > im mniejsze dziecko tym czesciej kupujesz jakies ubranka, nawet co
    > miesiac,

    i oczywiscie markowe po 200 zl spodenki. TE DZIECKO JEST W WIEKU
    PRZEDSZKOLNYM

    P.

  • 277. Data: 2007-12-07 08:05:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 23:11
    (autor miranka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj9s23$gc0$1@inews.gazeta.pl>):

    > :))) Ojcu może bym oddała, ale do domu dziecka na pewno nie.

    No to już postęp :D Tylko czemu w takim razie tyle bezczelnych matek odmawia
    oddania dziecka, walczy o nie w sądzie z ojcem, a jednocześnie w tym samym
    sądzie walczy z ojcem o kasiurę?

    Prawo powinno być uczciwe, a nie to co teraz. Powinno działać tak:

    A) Oboje rodzice zgadzają się oddać dzieci do domu dziecka i będą po połowie
    regulowali rachunki ich w tymże utrzymania do momentu aż ktoś je adoptuje
    albo jak staną się pełnoletnie.

    B) Oboje rodzice dzielą się dziećmi po połowie (dla parzystych wersji łatwo,
    dla nieparzystych pół roku tu, pół roku tam albo inny układ) i nie ma
    żadnego gadania o kasie.

    C) Dzieci bierze jedno, a drugie płaci POŁOWĘ udokumentowanych kosztów
    utrzymania. A nie, że jak tatuś ma, to mu zabierzmy. Bo komunizm to już
    próbował być i się nie sprawdził, za to został właśnie w takich fragmentach
    życia.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 278. Data: 2007-12-07 08:08:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    miranka napisał(a):
    > "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Ja też korzystałam, kiciulku, i słuchaj co mówię - przy chorym dziecku się
    > siedzi i okłady robi,

    na co choruje jak czesto i czym i jak je leczysz, lacznie z kosztami
    popratymi faktami. Inaczej dyskusja jest poibzawiona sensu.

    > a nie pracuje w tym czasie przy kompie.

    nikt cie nie zmusza pracowac W TYM czasie tylko w tym w torym zameizram
    500 odcinek na wspolnej oibejrzec

> [...]
    > wysiłku, jaki w taką akcję musi włożyć samotna kobieta w porównaniu z
    > kobietą, która ma u boku męża lub inną osobę do pomocy. Pmysł na rozwód nie

    poszukaj nizej posta samotnego ojca, on jakos mogl..

    > I przestań już bredzić. Jak podrośniesz , zmądrzejesz i nabierzesz życiowego
    > doświadczenia, to pogadamy.

    oo0oo

    jak dla mnie eot

  • 279. Data: 2007-12-07 08:08:53
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Habeck Colibretto napisał(a):

    > Ale może skończmy na tym, że _Ty_ korzystasz.
    > Ty także korzystasz z wielu innych rzeczy, które nie nadają się dla innych
    > (np. pisuar). ;)

    nie tylko ja, tele praca zostala wymyslona wlasnie dla takich osob jak
    osna, tylko jej to nie w smak bo trzeab pracowac a nie pasozytowac na
    czyjejs ciezko zarobionej kasie.

  • 280. Data: 2007-12-07 08:09:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 07 grudzień 2007 01:50
    (autor MichalS
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fja5cu$g5l$1@inews.gazeta.pl>):

    > [...]
    > A moze by tak od siebie zaczac... wszystkowiedzacy, niedouczony
    > malolacie.

    Wiesz, jak na mój gust to Anek wyśmiał w ten sposób wadliwe użycie słowa
    przez Jolę.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl