  • Data: 2013-02-03 14:03:35
    Temat: Mandat od ITD bez zdjecia
    Od: "Polakko" <w...@b...o_n_e.t.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,
    Dostalem poczta wezwanie od Glownego Inspektoratu Transportu Drogowego do
    wskazania osoby ktora w chwili popelnienia wykroczenia drogowego
    (przekroczenie szybkosci) prowadzila pojazd.
    Prawdopodobnie w Wigilie prowadzil je moj dziadek i jemu strzelili focie.
    Kierowal tego dnia jeszcze moj brat. Nie wiem komu fotke strzelili.
    Zdjecia nie dostalem, tylko kwity. Jak mam wskazac kto prowadził?
    Podobne IDT nie moze dochodzic kto prowadzil pojazd, czy jest to
    jednoznaczne z tym, ze moge nie wskazywac i nie placic? Mozna jakos wybrnac?

    http://tnijurl.com/33dc494bbb78/

    Glupio wystawic starsza osobe czy brata nie majac pewnosci.