  • Data: 2007-01-27 10:54:52
    Temat: Łowcy spadków
    Od: "Rentier" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zostałem lekko wykolegowany ze spadku testamentem.

    Sytuacja klasyczna: stara, samotna kobieta i pracownik banku w którym ona ma konto.
    Facet zaczyna jej pomagać: wypełniać kwity, pomagać w pitach itd. i płynnie staje się

    przyjacielem domu (i pieniędzy oczywiście).
    Doskonale zna stan kont i sprawę pozostałego majątku.

    W efekcie kobieta zmienia normalny testament po 2 latach i czyni faceta niemal
    najważniejszym spadkobiercą.
    Mało tego, facet manipuluje tak,że wprost nie on dziedziczy, lecz jego żona, a on
    jako
    spadkobierca zastępczy.Ja dostaję w udziale ochłapy.
    To wątek główny.
    Dodatkowy problem, to to,że rzecz dzieje się w Niemczech, a je jestem tutaj, w
    Polsce:-(((
    Proszę o podpowiedź, jak walczyć z takimi hienami?
    A co do mojej konkretnej sprawy, mogę podać szczegóły,jeżeli będzie zainteresowanie.

    Rentier