  • Data: 2007-01-27 11:20:43
    Temat: Re: Łowcy spadków
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mało tego, facet manipuluje tak,że wprost nie on dziedziczy, lecz jego
    żona, a on jako
    > spadkobierca zastępczy.Ja dostaję w udziale ochłapy.

    Widocznie w oczach zmarłej na nie zasłużyłeś. Trzeba się było zajmować
    mamusią, kiedy tego potrzebowała. To były jej pieniądze i miała przecież
    pełne prawo do dysponowania swoim majątkiem i zrobiła z nim co chciała.

    Mam zonę w banku, która mi ciągle opowiada, jak rodzinka może być chytra ,
    jeśli chodzi o spadek. Za życia cała rodzinka ma w dupie potrzebującego
    staruszka, a jek ten umrze, to mało się nie pozabijają o spadek po
    "kochającej mamusi". A jak usłyszą, że pieniążki zapisane komuś innemu, to
    ich krew zalewa ("nam się przecież należy") i zrobią wszystko, żeby podważyć
    testament.

    --
    Lukasz