  • 81. Data: 2024-06-02 15:46:04
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 15:43, PD pisze:

    > Nie wiem czy zauważyłeś, ale ja Cię do zajebistości PiS nie przekonuję,
    > więc na co to argument?

    Ja w sumie też nie. Ale nie da się jednak nie zauważyć różnicy w
    reakcjach na te afery.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 82. Data: 2024-06-02 15:49:18
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 15:41, Shrek pisze:

    > Z perspektywy czasu nikt na ten tunel nie narzka. BTW - co to za
    > pełnowymiarowy most za 70 mln?

    Nie zajarzyłeś. Nikt już tego nie pamięta, nawet google a i ja przez
    mgłę. Było tak, że któryś z polityków PO dawno temu przejęzyczył się w
    jakiejś rozmowie (być może nawet podsłuchanej) i mówił o budowie mostu
    wzdłuż wisły w Warszawie.

    PD

  • 83. Data: 2024-06-02 15:50:41
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-02 o 15:27, Shrek pisze:

    > Tak czy nie?

    Zależy w jakim państwie i jakimi danymi wejściowymi się posługujesz.
    W PL jak widać nie, w chinach już tak:)

    Gdzie to ustawianie przetargów? Są nagrania? Da się kogoś skazać i/lub
    kasę odzyskać?

  • 84. Data: 2024-06-02 15:51:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 15:24, Shrek pisze:

> [...]
    > dymisji podali się: minister zdrowia Bartosz Arłukowicz, minister sportu
    > i turystyki Andrzej Biernat, minister skarbu państwa Włodzimierz
    > Karpiński, wiceministrowie Tomasz Tomczykiewicz, Rafał Baniak i
    > Stanisław Gawłowski, koordynator służb specjalnych Jacek Cichocki oraz
    > szef Zespołu Doradców Politycznych Prezesa Rady Ministrów Jacek
    > Rostowski[27]. Wszystkie dymisje zostały przyjęte. Tego samego dnia
    > rezygnację z funkcji marszałka Sejmu zapowiedział Radosław Sikorski[28]
    > (zrezygnował 23 czerwca 2015[29]).
    >
    > I -15% w wyborach które się po tym odbyły

    Jesteś przekonany, że te posunięcia wynikały z przyzwoitości
    politycznej, czy próbie ratowania notowań?

    Robert

  • 85. Data: 2024-06-02 16:02:02
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 15:46, Shrek pisze:

    > Ja w sumie też nie. Ale nie da się jednak nie zauważyć różnicy w
    > reakcjach na te afery.

    No owszem. Bo zajebanie kasy przez polityków, nieważne w jakimś stylu,
    które co jakiś czas wypływa w tej czy innej ekipie, jest tylko dla
    społeczeństwa potwierdzeniem czegoś co już wie. Poza tym te złodziejstwo
    nie polega na ukradzeniu Kowalskiemu wazonu z salonu co mógł by
    bezpośrednio odczuć. Natomiast buta i pogarda ukazana na taśmach, to
    jest coś co bezpośrednio szarga uczucia Kowalskiego.

    Myślisz, że PiS taki głupi jest? A pamiętasz, jakiś czas temu, jak jakiś
    wiceminister zjebał panią z poczty na zadupiu górnym i groził jej
    wyrzuceniem z pracy? Wyjebali go w try miga ze stołka, bo się zaczął
    robić szum. Obawiali się właśnie tego, że uczucia Kowalskiego będą przy
    pani z poczty.

    To co przywołałeś, te dymisje w rządzie Kopacz to nie był żaden wstyd,
    tylko chwytanie się brzytwy tuż przed wyborami. Zagrywka taka sama, jak
    referendum Komorowskiego o Jowach przed drugą turą prezydenckich. I tyle
    samo dała. I dobrze ;)

    PD

    PD

  • 86. Data: 2024-06-02 16:23:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 16:02, PD pisze:

> [...]
    > bezpośrednio odczuć. Natomiast buta i pogarda ukazana na taśmach, to
    > jest coś co bezpośrednio szarga uczucia Kowalskiego.

    Przecież piszę, że problem z pisem jest taki, że oni uczynili z
    kradzieży cnotę i nawet się z tym nie kryją, bo ich wyborco się to nawet
    podoba...
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 87. Data: 2024-06-02 16:29:46
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-02 o 15:29, PD pisze:
    > Ktoś zarobi, a
    > ustawianie przetargów polega na decydowaniu kto zarobi. Nie mówię, że to
    > uczciwe, ale nie jest to kradzież bo nie ma okradzionego. Natomiast
    > wyprowadzanie kasy z funduszu sprawiedliwości, takim czy innym sposobem
    > jest okradaniem ... funduszu sprawiedliwości. Bo były pieniążki, ale się
    > zmyły w inny sposób niż poprzez wydanie na cel, na który były przeznaczone.

    Z tego co wiedzę za 2020 wydano 500 tysi
    2023 5 mln.

    Za drobnymi poniżej 1 mln specjalnie nie szperam.

    +
    2017 roku ówczesny minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro zmienił
    zasady rozdysponowania tych środków tak, by mogły one trafiać do
    wszystkich podmiotów, które podejmą działania w jakikolwiek sposób
    zapobiegające przestępczości.

    Kwoty? Topnieją jak 2 mln pisoskich nielegalnych migrantów z kórych
    ostało się bdaj ok. 600 przypadków.

    Pierw kwestionowano 200 mln, teraz 105 mln/hm się zobaczy.
    Bodnary coś brzdąkają o wątpliwościach i że badają, takie wątpliwości
    można obejrzeć na każdej stronie www z wątpliwościami.

    > Tak nawiązując do bardzo starych historii, to dziwię się, że ta kładka
    > nie jest wzdłuż wisły ;)

    Dobili z realizacją do 20 konkretów? Czy dalej tylko prężnie działają?

  • 88. Data: 2024-06-02 16:32:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jesteś przekonany, że te posunięcia wynikały z przyzwoitości
    > politycznej, czy próbie ratowania notowań?

    Podejrzewam to drugie. Ale jednak się wstydzili (choćby tego że dali się
    złapać) w porównaniu z pisiorami którzy zasadniczo z grabieży w swietle
    jupiterów byli dumni.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 89. Data: 2024-06-02 16:33:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 15:50, alojzy nieborak pisze:

    > Zależy w jakim państwie i jakimi danymi wejściowymi się posługujesz.
    > W PL jak widać nie, w chinach już tak:)
    >
    > Gdzie to ustawianie przetargów? Są nagrania?

    Przecież girtych co chwila wrzuca.

    > Da się kogoś skazać i/lub
    > kasę odzyskać?

    Mamy nadzieję że tak.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 90. Data: 2024-06-02 16:35:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 15:49, PD pisze:

> [...]
    > mgłę. Było tak, że któryś z polityków PO dawno temu przejęzyczył się w
    > jakiejś rozmowie (być może nawet podsłuchanej) i mówił o budowie mostu

    A dowcip ten wziął się od tunelu wzdłuż wisły, zwanego również
    przekrętem. Więc nie martw się zrozumiałem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!