  • 71. Data: 2024-06-02 15:18:59
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 14:56, alojzy nieborak pisze:

    > https://dnarynkow.pl/wp-content/uploads/2022/11/PKB-
    per-capita-PPP-Polski-i-Czech-2048x1170-1-1024x585.p
    ng

    > Do tego czechy nie mają w chj dużej dziury demograficznej.

    Czechów w tym zestaniweniu nie było.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 72. Data: 2024-06-02 15:24:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 14:39, PD pisze:

    > Chciał bym sobie przypomnieć ten wstyd - pomożesz? Bo ja pamiętam tylko
    > przekaz, że należy zająć się tymi co nagrywali.

    10 czerwca 2015 premier Ewa Kopacz ogłosiła, że w związku z aferą do
    dymisji podali się: minister zdrowia Bartosz Arłukowicz, minister sportu
    i turystyki Andrzej Biernat, minister skarbu państwa Włodzimierz
    Karpiński, wiceministrowie Tomasz Tomczykiewicz, Rafał Baniak i
    Stanisław Gawłowski, koordynator służb specjalnych Jacek Cichocki oraz
    szef Zespołu Doradców Politycznych Prezesa Rady Ministrów Jacek
    Rostowski[27]. Wszystkie dymisje zostały przyjęte. Tego samego dnia
    rezygnację z funkcji marszałka Sejmu zapowiedział Radosław Sikorski[28]
    (zrezygnował 23 czerwca 2015[29]).

    I -15% w wyborach które się po tym odbyły

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 73. Data: 2024-06-02 15:27:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 15:03, alojzy nieborak pisze:

    > Ile ty masz lat Szreku?

    Tak czy nie?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 74. Data: 2024-06-02 15:29:24
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Ile ty masz lat Szreku?
    >
    > Jak PL cmokała się z RU, przetargi wygrywały firmy RU.
    > Jak PL cmokała się z niemcem, przetargi wygrywały firmy DE.
    > Jak PL cmokała się z USA, przetargi wygrywały firmy z USA.
    >
    > Skoro tak jest na samej górze, to i podobnie jest szczebel niżej.
    >

    > Że nasze wygrywali? Co to za argument. Żaden. j.w daj przykłady kradzieży.

    To akurat jest argument. Fundusz sprawiedliwości miał przydzielać jakieś
    pieniążki ofiarom przestępstw. To nie były przetargi, że coś trzeba
    wykonać. W zwykłym przetargu trzeba np. wybudować drogę. Czy wygra
    swojak, czy nie swojak, finalnie droga powstanie. Ktoś zarobi, a
    ustawianie przetargów polega na decydowaniu kto zarobi. Nie mówię, że to
    uczciwe, ale nie jest to kradzież bo nie ma okradzionego. Natomiast
    wyprowadzanie kasy z funduszu sprawiedliwości, takim czy innym sposobem
    jest okradaniem ... funduszu sprawiedliwości. Bo były pieniążki, ale się
    zmyły w inny sposób niż poprzez wydanie na cel, na który były przeznaczone.

    > Internetowe niepokoje.
    > Kładka Trzaskoskiego 120 mln.
    > Full użyteczny pełnowymiarowy most w PL - 70 mln.
    > Wot zagadka.

    Tak nawiązując do bardzo starych historii, to dziwię się, że ta kładka
    nie jest wzdłuż wisły ;)

    PD

  • 75. Data: 2024-06-02 15:34:46
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 15:24, Shrek pisze:

> [...]
    > (zrezygnował 23 czerwca 2015[29]).
    >
    > I -15% w wyborach które się po tym odbyły

    No to coś długo ten wstyd narastał, bowiem nagrania były publikowane od
    czerwca do grudnia 2014 ;)

    PD

  • 76. Data: 2024-06-02 15:36:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 15:34, PD pisze:

    > No to coś długo ten wstyd narastał, bowiem nagrania były publikowane od
    > czerwca do grudnia 2014 ;)

    A skrzynka dworczyka ciekła chyba od czterech lat. także tentego...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 77. Data: 2024-06-02 15:39:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 15:36, Shrek pisze:

    > A skrzynka dworczyka ciekła chyba od czterech lat. także tentego...

    A bo on mnie pierwszy rzucił piaskiem....

    Robert

  • 78. Data: 2024-06-02 15:41:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 15:29, PD pisze:

    > Tak nawiązując do bardzo starych historii, to dziwię się, że ta kładka
    > nie jest wzdłuż wisły ;)

    Z perspektywy czasu nikt na ten tunel nie narzka. BTW - co to za
    pełnowymiarowy most za 70 mln?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2024-06-02 15:43:33
    Od: PD <p...@g...pl>

    > A skrzynka dworczyka ciekła chyba od czterech lat. także tentego...

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale ja Cię do zajebistości PiS nie przekonuję,
    więc na co to argument?

    PD

  • 80. Data: 2024-06-02 15:44:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A bo on mnie pierwszy rzucił piaskiem....

    Dyskusja akurat była nie o tym, a o tym że jednak po aferze podsłuchowej
    byl po stwonie PO i ich wyborców jakiś wstyd co się objawio demisjami,
    spadkiem o 15% w wyborach i w efekcie upadkowi rządów PO.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!