  • 401. Data: 2024-06-14 09:41:01
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2024 o 08:35, J.F pisze:

    > Owszem, 9% to bezpieczne (oni są partią czy koalicją?),
    > ale gdyby sondaż mówil np 5%, to się wyborca może zastanowic.

    No ale nie było. Wszyscy mówili e się dostaną a oni że wyerócą stolik.
    Zresztą dla wyborców komfy nie było alternatywy.

    > A czemu miałaby się odwdzięczac?

    A czemu lewica pracuję na komfę? Wystarczy dać im mówić - na przykład
    nowego korwina niech sobie wezma:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 402. Data: 2024-06-14 12:29:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jun 2024 09:41:01 +0200, Shrek wrote:

    > No ale nie było. Wszyscy mówili e się dostaną a oni że wyerócą stolik.
    > Zresztą dla wyborców komfy nie było alternatywy.

    Jakby sondaże mówiły 5%, to by się mogli wyborcy mocno zastanowić, czy
    nie ma alternatywy.
    No ale mówiły o ok 10%, więc mogli myśleć o wywrócenia.

    A teraz maja 12%.

    Tylko ... jakby wynik utrzymali w następnych wyborach ... to co zrobią
    potem?

    Mentzen czasem dobrze mówi, nawet dość czesto. Ale jakos to tak bywa,
    ze na stanowisku to juz mówic nie można :-)

    > A czemu lewica pracuję na komfę? Wystarczy dać im mówić - na przykład
    > nowego korwina niech sobie wezma:P

    Nie byli proszeni, to nie ma powodu do odwdzięczania ..

    J.

  • 403. Data: 2024-06-14 13:09:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie sądzę - komfa jest przeciw wszystkim, więc na kogo mieli by oddać
    > zamiast komfy?

    Komfa ma poglądy w zakresie gospdarki brzmiące na quasi-liberalne i
    antyrozdawnicze, a duża część ich zwolenników to młodzież. Może im być
    całkiem blisko do peło.

    --
    Marcin

  • 404. Data: 2024-06-14 13:20:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2024 o 12:29, J.F pisze:

    > Tylko ... jakby wynik utrzymali w następnych wyborach ... to co zrobią
    > potem?

    Nic - gadanie o przewracaniu stolika bez zdrolności koalicyjnej a w
    ostateczności jako przystawka jest... powiedzmy że nieuzasadnione.

    > Mentzen czasem dobrze mówi, nawet dość czesto. Ale jakos to tak bywa,
    > ze na stanowisku to juz mówic nie można :-)

    Dokładnie - to kopia korwina, tylo bardziej ugładzona.

    > Nie byli proszeni, to nie ma powodu do odwdzięczania ..

    Lewicy nikt nie prosił a wypracowali wynik komfy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 405. Data: 2024-06-14 13:31:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Komfa ma poglądy w zakresie gospdarki brzmiące na quasi-liberalne i
    > antyrozdawnicze, a duża część ich zwolenników to młodzież. Może im być
    > całkiem blisko do peło.

    Tak średnio bym powiedział. Przypomnij czy tusk deklarował obcinanie
    socjalu albo wręcz nie wprowadzał nowego? Więc nie - nie mają.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 406. Data: 2024-06-14 14:45:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tak średnio bym powiedział. Przypomnij czy tusk deklarował obcinanie
    > socjalu albo wręcz nie wprowadzał nowego? Więc nie - nie mają.

    Tusk socjałem robi dobrą minę (nie ma innego wyjścia) i w
    przeciwieństwie do pis nie stosuje go jako standardwego narzędzia
    utrzymania stołków. Rozbuchany socjal to wymysł pisu. Nawet sld i
    pochodne nie miały tu takich zapędów.

    --
    Marcin

  • 407. Data: 2024-06-14 14:46:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > przeciwieństwie do pis nie stosuje go jako standardwego narzędzia
    > utrzymania stołków. Rozbuchany socjal to wymysł pisu. Nawet sld i

    Zgadza się - stan zastany, ale komfa mówi o zmianach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 408. Data: 2024-06-14 15:14:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jun 2024 12:45:14 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > przeciwieństwie do pis nie stosuje go jako standardwego narzędzia
    > utrzymania stołków. Rozbuchany socjal to wymysł pisu. Nawet sld i

    Tylko częsciowo.
    Wymyslili 500+ - budzet zniósł, czy przed wyborami Tusk nie chciał
    1000+ ?
    Podniesli płacę minimalną ... umiarkowanie. wyszło chyba na dobre.

    Coś jeszcze poza covidowymi dotacjami?
    Aa, były jakies dopłaty do prądu itp.

    Socjał na stołkach, to tylko dla wybranych działaczy :-)

    A chwilowo nie trzeba nic robic - inflacja socjał zdewaluuje.

    Młodzi zdolni mogą mieć pretensje o Nowy Ład, Mentzen to nie wiem, czy
    będzie upraszczał podatki, skoro z nich żyje.
    Młodzi by pewnie docenili Mieszkanie+, ale to są drogie rzeczy :-)

    J.

  • 409. Data: 2024-06-14 15:17:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jun 2024 13:20:15 +0200, Shrek wrote:

    > Nic - gadanie o przewracaniu stolika bez zdrolności koalicyjnej a w
    > ostateczności jako przystawka jest... powiedzmy że nieuzasadnione.

    Będą mieli dobry wynik, i będą "językiem u wagi", to będą mogli
    przewracać :-)
    Czy w koalicji, czy poza.

    Gdyby weszli w koalicje, no - mogą tam trochę mieszać.

    J.

  • 410. Data: 2024-06-14 16:52:34
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-14 o 15:14, J.F pisze:

> [...]
    > 1000+ ?
    > Podniesli płacę minimalną ... umiarkowanie. wyszło chyba na dobre.

    Jak patrzyłem ostatnio inflacja 38% za 2020/21/22/23

    Tak że pisiorstwu już dziękujemy.

    > Młodzi zdolni mogą mieć pretensje o Nowy Ład

    Do 26 r życia mają niższe podatecki.

    > Młodzi by pewnie docenili Mieszkanie+, ale to są drogie rzeczy :-)

    Jak drogie? One były tanie, tylko ze względu na spekulantów i wejście PL
    do UE stały się drogie. A tak? 20 lat temu 20 pensji i miałeś
    mieszkanie. Zaś na wioskach wystarczyło 15 pensji.

    Oczywiście teraz młodziaki muszą otro dymać na 'ż"/UE np. koszta wzrosły
    bo doszedł vat na mat. budowlane:)
    I zamiast 20 pensji zrobiło się 20 lat. Odbudowujem społeczność "ż" w PL
    i rozumicie ktoś musi dymać.