  • 381. Data: 2024-06-13 15:56:21
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 13.06.2024 o 15:00, Kviat pisze:

    > "tu stoimy my, a tam stoi zomo"

    Jakoś tak mnie naszło, żeby odkopać tamto przemówienie.
    https://www.youtube.com/watch?v=N0j65-m-RgM

    Styl, ton, retoryka - 1 sekretarz przemawia wzniośle do ludu. Jakoś
    wtedy nie miałem takich skojarzeń. Może to wtedy norma była i wszyscy w
    takim tonie? A zróbcie sobie doświadczenie jak ja. Najpierw
    przypomnijcie sobie jak kojarzycie Jarka z tamtych czasów, a później
    puśćcie sobie to nagranie.

    I jak? ;)

    PD

  • 382. Data: 2024-06-13 16:04:58
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-13 o 14:58, J.F pisze:

    > Z drugiej strony - PiS się kiedys nazywał inaczej, i PO sie nazywała
    > inaczej ..

    Wtedy miałeś w PL 30 partii. Musieli wprowadzić gilotynę 5 i 8 % bo się
    niezły bajzel zrobił.

  • 383. Data: 2024-06-13 16:09:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zostało ci zwrócone, że nie chodzi o to czy byli, czy nie.
    > To nie ma znaczenia.

    To jak nie ma znaczenia to czego się w temacie plujesz, ale jak ktoś ci
    odpowie to mu piszesz, że by się nie wypoiadał bo nie ma znaczenia? To
    jak nie ma znaczenia to po damski chuj taki argument wyciągnąłeś a potem
    go bronisz?

    > Jest to kompletnie nieistotne w kontekście stosowanej retoryki przez
    > pis/po/ko służącej, bądź rzekomo służącej, do podziału ludzi na
    > "lepszych" i "gorszych".

    Ale przecież to wątek o likwidacji CBA a nie o retoryce po/pisu, więc
    bez znaczenia:P

    > Tak szczerze, poszedłbyś na wiec zorganizowany przez pis i szedł ramię w
    > ramię z pisowcami?

    Na razie to wykluczam.

    > Gdybyś poszedł, to byłoby to dziwne, czy nie?

    Ale wcale nie wykluczam, że pójdę razem z pisiorami w innym marszu na
    inny temat niż wiec partyjny. Byłem na przykład na defiladzie wojskowej
    z okazji święta wojska polskiego. Pisich też tam trochę zapewne było a
    sama impreza organizowana przez płaszczaka. I co teraz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 384. Data: 2024-06-13 16:11:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2024 o 15:56, PD pisze:

> [...]
    > takim tonie? A zróbcie sobie doświadczenie jak ja. Najpierw
    > przypomnijcie sobie jak kojarzycie Jarka z tamtych czasów, a później

    Ja już wtedy miałem takie wrażenie. Natomiast co do tego jak się
    popsuło... to zwróćmy uwagę że z perspektywy czasu bliźniak w porównaniu
    z jarkiem wydaje się całkiem spoko gościem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 385. Data: 2024-06-13 16:35:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jun 2024 16:04:58 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > Wtedy miałeś w PL 30 partii. Musieli wprowadzić gilotynę 5 i 8 % bo się
    > niezły bajzel zrobił.

    Może się mylę, ale gilotyna była chyba od dawna.
    Ktos przewidujący był, albo wziąl dobry wzór :-)

    Ile partii dziś mamy ... podejrzewam, że dużo, tylko nieaktywnych.

    Cos mi tam chodzi jeszcze po głowie, że chyba Petru, jak zakładał
    fundację, to 4 założył. I tlumaczyl, ze jedne sądy szybciej działają,
    inne wolniej, jedne sie czepiają, drugie mniej, więc się składa kilka
    różnych wniosków w kilku sądach i kto pierwszy ten wygrywa.
    A i zapasowa fundacja się może przydać w przyszłosci :-)

    J.

  • 386. Data: 2024-06-13 16:37:39
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 13.06.2024 o 16:11, Shrek pisze:

    > Ja już wtedy miałem takie wrażenie. Natomiast co do tego jak się
    > popsuło... to zwróćmy uwagę że z perspektywy czasu bliźniak w porównaniu
    > z jarkiem wydaje się całkiem spoko gościem:P

    Akurat do bliźniaka miałem pewien sentyment z czasów kiedy był
    dyrektorem Warszawy. Moja Babcia jakiejś tam sprawy nie mogła załatwić w
    urzędzie. To poszła do ratusza, wyczekała aż bliźniak będzie przechodził
    i zaczepiła. Nie dość, że nie usłyszała - spieprzaj dziadówo - to sprawa
    załatwiła się w sposób, że to urząd przyszedł do niej załatwić tą
    sprawę, a nie ona do urzędu. No więc bliźniaka uważam, za spoko gościa,
    ale zdaję sobię sprawę z moich niskich pobudek ;)

    PD

  • 387. Data: 2024-06-13 16:42:32
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 13.06.2024 o 16:35, J.F pisze:

    > Może się mylę, ale gilotyna była chyba od dawna.

    No w sumie od dawna, gdzieś tam okolice czasów Polskiej Partii
    Przyjaciół Piwa.

> [...]
    > różnych wniosków w kilku sądach i kto pierwszy ten wygrywa.
    > A i zapasowa fundacja się może przydać w przyszłosci :-)

    W sumie kierunek właściwy. Zakładasz dużo partii, statystycznie któraś
    musi zażreć ;)

    PD

  • 388. Data: 2024-06-13 17:20:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2024 o 16:37, PD pisze:

> [...]
    > sprawę, a nie ona do urzędu. No więc bliźniaka uważam, za spoko gościa,
    > ale zdaję sobię sprawę z moich niskich pobudek ;)

    Pielęgniarka z bielańskiego ma odmienne zdanie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 389. Data: 2024-06-13 17:55:53
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 13.06.2024 o 17:20, Shrek pisze:

    > Pielęgniarka z bielańskiego ma odmienne zdanie.

    Nie będę się z pielęgniarką sprzeczał o nieboszczyka ;)

    PD

  • 390. Data: 2024-06-13 19:41:23
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.06.2024 o 16:09, Shrek pisze:

    > To jak nie ma znaczenia to czego się w temacie plujesz,

    To ty się plujesz, że ktoś cię od nazioli wyzywa.
    Trzeba było nie brać udziału, to nie miałbyś powodu się pluć.

    Jeśli nie brałeś, to jesteś żywym dowodem na to, że nie-naziol, zwykły
    człowiek, mógł nie brać w tym udziału.

    > ale jak ktoś ci
    > odpowie to mu piszesz, że by się nie wypoiadał bo nie ma znaczenia?

    Powtórzę.
    Jest to kompletnie nieistotne w kontekście stosowanej retoryki przez
    pis/po/ko służącej, bądź rzekomo służącej, do podziału ludzi na
    "lepszych" i "gorszych".
    Czy ktoś jest naziolem, czy nie jest, brał udział w marszu
    zorganizowanym przez nazioli. Wsparł nazioli.

    > To jak nie ma znaczenia to po damski chuj taki argument wyciągnąłeś a potem
    > go bronisz?

    Pomieszało ci się.
    Po damski chuj wyskoczyłeś z argumentem, że na marszu są same naziołki?
    Pokaż palcem gdzie napisałem, że na marszu są same naziołki?

    Od samego początku piszę, że naziołki i ludzie wspierający naziołków.
    Jeśli świadomie, to co jacy z nich nie-naziole?
    Niech ci będzie, że nieświadomie - to jaki poziom ogarniania
    rzeczywistości reprezentują?
    To mają być ci "zwykli ludzie"?

    Jakoś ogromna ilość nie-nazioli, zwykłych ludzi, nie brała udziału w tym
    cyrku. Świadomie nie brała, a nie że z lenistwa nie poszli.
    Czyli się da.

    Nawet prezydent i premier.

    A ty się tu prujesz, że "zwykli ludzie" poszli, bo to jedyny marsz.
    Argument na poziomie dziecka z przedszkola.

    I mam w dupie to, czy nazioli wspiera nie-naziol.
    Jeśli to robi, to jest nie do odróżnienia od naziola.

    > Ale przecież to wątek o likwidacji CBA a nie o retoryce po/pisu, więc
    > bez znaczenia:P

    Pierwszy raz w życiu widzisz wątek, który zbacza w inne rejony?
    Cud, że filipek tematu nie wyedytował.

    > Na razie to wykluczam.

    A z naziolami nie wykluczasz?

    To jak mam to rozumieć?
    Że pójście zwykłego człowieka ramię w ramię z pisem jest czymś gorszym,
    niż pójście zwykłego człowieka ramię w ramię z naziolami?

> [...]
    > z okazji święta wojska polskiego. Pisich też tam trochę zapewne było a
    > sama impreza organizowana przez płaszczaka. I co teraz?

    Nic.
    Ja bym nie poszedł. Żeby frekwencji płaszczakowi nie robić, bo potem
    będzie się tym chwalił, że jednak udało mu się coś zrobić.

    Ja z kolei nie wykluczam, że mógłbym pójść razem z pisiorami na protest
    przeciwko naziolom. Albo na demonstrację w intencji rozdziału państwa od
    kościoła.

    Pozdrawiam
    Piotr