eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Date: Wed, 12 Jun 2024 09:23:17 +0200
    <fea7O.679$Wgff.239@fx05.ams1> <v3jn9c$tq$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <nCd7O.1666$fu44.331@fx09.ams1> <v3k3q0$a8s$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <BQs7O.2234$ASEc.1223@fx12.ams1> <v3m5lr$vn$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <Q6x7O.728$oh1b.368@fx11.ams1> <a...@w...eu>
    <v3nc30$uq8$2$Shrek@news.chmurka.net> <OrN7O.1324$vy62.337@fx15.ams1>
    <v3rocd$rsu$1$pozboju@news.chmurka.net> <wRd8O.8720$fu44.3202@fx09.ams1>
    <v3s2sg$4ef$1$pozboju@news.chmurka.net> <N6s8O.2$_C7c.0@fx01.ams1>
    <v3uf6i$85d$1$pozboju@news.chmurka.net> <veP8O.5$BCg3.1@fx09.ams1>
    <v40thc$efk$1@news.chmurka.net> <v43s5o$3cagb$1@dont-email.me>
    <v44955$imf$1@news.chmurka.net> <v44mjv$3k3qt$2@dont-email.me>
    <v44unb$8ak$1@news.chmurka.net> <v46i36$bctu$1@dont-email.me>
    <v46ktb$rgr$2@news.chmurka.net> <v46tu5$fi01$1@dont-email.me>
    <v472kg$90u$1@news.chmurka.net> <v47k3v$ji8l$1@dont-email.me>
    <v4abdh$7m8$1@news.chmurka.net>

    W dniu 11.06.2024 o 22:17, PD pisze:
    > W dniu 10.06.2024 o 21:27, Kviat pisze:

    > Byłeś kiedyś w kościele? ;)

    W sensie budynku, czy w sensie uczestnictwa?
    Ale tak, byłem.
    I więcej już tego błędu z dzieciństwa nie popełnię.

    Byłem też w Norymberdze. Ale nie uczestniczyłem, bo się spóźniłem.

    > Uwierz, że nie zabiegam o Twoje rozgrzeszenie ;)

    A ja nie jestem księdzem i nie pytałem o twoje grzechy :)

    > Osobiście byłem tylko raz. Natomiast kolejne wspierałem w duchu, czyli
    > jak bym był.

    No to się wyjaśniło.

    > Pójście do kościoła na imprezę organizowaną przez katoli z przesłanek
    > koleżeńskich (ślub np)? Serio?

    A kto powiedział, że wchodzę do kościoła?
    Jeszcze by mnie piorun pierdolnął i bym im imprezę popsuł.
    Ani oni tego nie chcą, a nie ja. I wszyscy zadowoleni.
    Na chrzciny to nawet mnie nie zapraszają, bo wiedzą, że i tak nie przyjdę.

    > A jak już byłeś w tym kościele, to na tacę dałeś? ;)

    Ze dwa razy zwichnąłem rękę, ale na głowę nie upadłem :)

    Pozdrawiam
    Piotr