  • 21. Data: 2024-05-30 14:21:03
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Nieboraku, to nie na twój rozum więc się nie wysilaj, i tak nie
    > pojmiesz. Niekiedy taka sama rzecz robiona przez kogoś innego to jednak
    > nie taka sama rzecz.

    Wiadomo jak to jest, dzieci czasem na podwórku się pobiją. A czy tobie
    wprowadził ktoś kiedyś demokrację?

    PD

  • 22. Data: 2024-05-30 16:12:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 14:11, PD pisze:

    > A czy ja coś mówię? Niech jebią. Studzę inne oczekiwania jako bezzasadne ;)

    Ja się zasadniczo niczego innego nie spodziewałem;)

    Teraz mam problem kogo i kim jebać w europarlamencie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2024-05-30 18:41:30
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 16:12, Shrek pisze:

    > Ja się zasadniczo niczego innego nie spodziewałem;)
    >
    > Teraz mam problem kogo i kim jebać w europarlamencie:P

    Można zrobić eksperyment. U nas jebać normalnie a w europarlamencie
    odwrotnie. Jeśli by wziąć to dosłownie, to w europarlamencie było by to
    nawet po linii ;)

    PD

  • 24. Data: 2024-05-30 18:44:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 18:41, PD pisze:

    > Można zrobić eksperyment. U nas jebać normalnie a w europarlamencie
    > odwrotnie. Jeśli by wziąć to dosłownie, to w europarlamencie było by to
    > nawet po linii ;)

    Nie kuś:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2024-05-30 22:30:44
    Od: n...@o...pl

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

    > Ale ja nie głosowąłem na PO ze wzgledu na to co deklarowali, a co
    > wydawało się sobą reprezentują.

    To znaczy głosowałeś na takich co mieli stać nad bajzlem, mędrkować i czekać aż
    śmieci same się wyniosą?

  • 26. Data: 2024-05-30 22:31:16
    Od: n...@o...pl

    PD <p...@g...pl> napisał(-a):

    > Ok, dla mnie co sobą reprezentują dowiedziałem się z ich pierwszej
    > kadencji kiedy rządzili. Nie wiem, nie zarejestrowałeś tego?

    Za mało kradli czy co?

  • 27. Data: 2024-05-30 22:32:03
    Od: n...@o...pl

    PD <p...@g...pl> napisał(-a):

    > Można zrobić eksperyment. U nas jebać normalnie a w europarlamencie
    > odwrotnie. Jeśli by wziąć to dosłownie, to w europarlamencie było by to
    > nawet po linii ;)

    Tylko, że PiS w europarlemencie będzie i tak jebany.
    Zresztą słusznie :)

  • 28. Data: 2024-05-30 22:33:19
    Od: n...@o...pl

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

    > No i widzisz? Zmarnowałeś świetną okazję by nie potwierdzić że jesteś
    > głupcem. Odezwałeś się i nie zostawiłeś wątpliwości :)

    Już dawno potwierdził.

  • 29. Data: 2024-05-30 22:34:10
    Od: n...@o...pl

    alojzy nieborak <g...@g...com> napisał(-a):

    > Nie wiem czy to prawda jak patrzę na niedawne walenie w straż
    > graniczną/obronę terytorialną i dzisiejsze wychwalanie tychże przez
    > pokokokownię.

    Wyganiają teraz też kobiety z dziećmi do lasu? Bo nie śledzę. Dawaj :)

  • 30. Data: 2024-05-30 22:49:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 22:32, n...@o...pl pisze:

    > Tylko, że PiS w europarlemencie będzie i tak jebany.
    > Zresztą słusznie :)

    Ale w europarlamencie to nie pis decyduje, więc straszenie pisem to jak
    czepianie się tuska za rządów pisu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!