  • 31. Data: 2024-05-30 22:50:31
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 22:34, n...@o...pl pisze:

    > Wyganiają teraz też kobiety z dziećmi do lasu? Bo nie śledzę. Dawaj :)

    Skupiają się na tym żeby nie przeleźli przez płot któremu byli
    przeciwni, ale jak przejdą to też przekładają na drugą strone...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2024-05-31 01:13:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > O tym pisałem wcześniej, że tak niestety będzie.

    Niestety miałeś rację.

    > To akurat średnio powiązane, ale... byłoby naiwnością oczekiwać że
    > będzie inaczej. To miałem na myśli pisząc ze szkody wyrządzone przez

    Niepowiązane, ale zasadniczo zmienia sytuację. Myśle, jednak, że to
    żadna naiwonośc. Widać to zreszta po reakcjach z obu stron barykady.

    > pisiorów są znacznie większe niż się wydawało. Niemal każdy mechanizm
    > zbudowany przez pisiorów w celu zawłaszczania państwa będzie
    > wykorzystywany przez następców - "bo wolno" (co zresztą pisory na ogół
    > potwierdzały wyrokami trybunału kulinarnego) i bo mają "moralne prawo" -
    > my tylko sprzątamy. A politycy zawsze będą politykami...

    To nie jest kwestia mechanizmu, a pewnej kultury i zasad.

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2024-05-31 01:31:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-30, PD <p...@g...pl> wrote:

    > Ok, dla mnie co sobą reprezentują dowiedziałem się z ich pierwszej
    > kadencji kiedy rządzili. Nie wiem, nie zarejestrowałeś tego?

    Nie. Tzn. oczywiście wiem co to jest polityka, i zdaje się wczesniej
    nawet pisałem, że sam fakt bycia politykiem wskazuje na pewne
    uwarunkowania, dość bliskie różnym patologiom, ale rzecz sprowadza się
    do jakieś podstawowej klasy czy etyki poruszania się po tej całej
    polityce. Pewnej społecznej dojrzałości.

    W poprzedniej kadencji, głownym grzechem PO było MZ oderwanie od
    rzeczywistości. Faktycznie zaniedbanie istotnej części społeczeństwa
    z tym ich bezkrytycznym hura-liberalimem. To już prędzej za czasów
    Lewandowskiego, Bieleckiego, Olechowskiego, coś tam śmierdziało. Ale też
    po 8miu latach totalnej bastardyzacji polityki, prawa i wielu standardów
    społecznych, można się na tamte "grzeszki" jedynie usmiechac z
    politowanie, podobnie jak na "aferę" z zegarkiem Nowaka.

    Różnica zawsze była w klasie. Nachalna, prymitywna propaganda, rzucane
    prosto w twarz bezczelne kłamstwa (aka nie moja reka), chamski nepotyzm
    i równie chamskie partyjniactwo, to jak dotąd nie była domena PO i ich
    klonów. W PO nie było misiewiczów, oszałamiających karier wójtów pcimia
    i dziadków z wermahtu kurskiego. To nie był wcześniej ich styl.

    Podejrzewam, że Tusk uznał, że cel uświęca środki, i tylko taka
    propaganda dotrze do paru procent wyborców pis. Tyle, że MZ zrazi tak
    więcej wyborców PO. Wchodzenie Tuska w rolę Kaczyńskiego moze mu
    się mocno odbić czkawką.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2024-05-31 01:33:11
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-30 o 22:32, n...@o...pl pisze:

    > Tylko, że PiS w europarlemencie będzie i tak jebany.
    > Zresztą słusznie :)

    Ale to to pewne czy tak "na dwoje babka wróżyła"?

    Kilka dni temu popatrzyłem co u niemca i francuza. O tu:
    https://ewybory.eu/

    Nacjonaliści i eurosceptycy górą. Stąd niepokoje u twoich fumfli.

  • 35. Data: 2024-05-31 01:38:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To teraz masz niezły pikaczufejs... Z ciekawości w wyborach do
    > europarlamentu głosujesz, bo teraz to ja mam zgryz a czasu mało.

    Nie. Odpuszczam sobie. W europarlamencie trudniej jest narozrabiać. Poza
    tym chcę poobserwować co z tego burdelu wyniknie. Jeszcze kilka lat temu
    mógłbym być nawet skłonny poprzeć wysiłki Zandberga. Facet wydawał się
    łebski i jeszcze potrafił z klasą w złośliwości, ale po wyczynach
    kotulakowych i innych patofeministek, musiałoby mnie nieźle posrać.

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2024-05-31 07:51:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > łebski i jeszcze potrafił z klasą w złośliwości, ale po wyczynach
    > kotulakowych i innych patofeministek, musiałoby mnie nieźle posrać.

    No to masz farta że nie zagłosowałeś bo jednak by człowieka gryzło;) Ja
    prywatnie mam taką teorię, że po 40 latach każdy system staje się
    parodią samego siebie - czy to komunizm, czy to kapitalizm czy unia
    europejska:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2024-05-31 07:54:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > propaganda dotrze do paru procent wyborców pis. Tyle, że MZ zrazi tak
    > więcej wyborców PO. Wchodzenie Tuska w rolę Kaczyńskiego moze mu

    IMHO jako polityk nie ma wyjścia - kto nie jest populisą ten tonie:(
    Poniekąd ludzie sami tak zdecydowali...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2024-05-31 07:58:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To nie jest kwestia mechanizmu, a pewnej kultury i zasad.

    To jest polityka a nie klub dżentelmenów.

    Od dawna pisałem - jesli możliwe jest popełnienie jakiegoś kurewstwa
    przez państwo wobec obywateli (choćby miało to na celeu obiektywnie
    dobre i uzasadnione intencje) to jest kwestią czasu aż któryś polityk z
    tego skorzysta i to kurewstwo popełni dla swoich partykularnych interesów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2024-05-31 19:55:55
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-31 o 07:58, Shrek pisze:

    > To jest polityka a nie klub dżentelmenów.

    https://www.youtube.com/shorts/U-Of2fmQrT4

    Warto dopłacić 1,5 mld aby skończyć z pisowskim rozpasaniem:)

  • 40. Data: 2024-05-31 20:01:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 19:55, alojzy nieborak pisze:

    > https://www.youtube.com/shorts/U-Of2fmQrT4
    >
    > Warto dopłacić 1,5 mld aby skończyć z pisowskim rozpasaniem:)

    Coś w tym stylu. Ręka do góry - kto myślał że tusk po prostu rozwiąże
    telewizję? ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!