  • 11. Data: 2024-05-30 08:54:10
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 May 2024 08:51:43 +0200, Shrek napisał(a):

    > Na przykład jedno ludobójstwo to metafizyka a inne ludobójstwo to
    > kwestia biologiczna.

    Widzę że to i nie na twój rozum :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2024-05-30 08:59:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widzę że to i nie na twój rozum :)

    Dlaczego? To akurat jeden z lepszych przykładów:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2024-05-30 09:21:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 May 2024 09:15:01 +0200, A. Filip napisał(a):

    > Według tego kto robi to za co innych opierdalał? Zgadzam się całkowicie.

    No i widzisz? Zmarnowałeś świetną okazję by nie potwierdzić że jesteś
    głupcem. Odezwałeś się i nie zostawiłeś wątpliwości :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2024-05-30 09:22:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No i widzisz? Zmarnowałeś świetną okazję by nie potwierdzić że jesteś
    > głupcem. Odezwałeś się i nie zostawiłeś wątpliwości :)

    Trzy do jednego dla napoleona:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2024-05-30 09:40:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 09:24, A. Filip pisze:

    > Przyjdzie PiS, przywróci CBA a PO-tworek rozwali w takim samym trybie.

    Tak właśnie będzie i o tym pisalem jak pis jeszcze nie było widoków na
    wywalnie pisów od koryta. Ta karuzela spierdolenia będzie się kręcić
    jeszcze długo i największą krzywdą jaką pis zrobił to nie że nakradł
    kilkadziesiąt miliardów w różny sposób, ale właśnie że pchnął tą
    karuzelę - a karuzela jest większa niż się wydaje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2024-05-30 12:45:48
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    > Nieboraku, to nie na twój rozum więc się nie wysilaj, i tak nie
    > pojmiesz.

    cyt.
    On je ocenia w zależności od tego, czy sam w tym uczestniczy i odgrywa
    czołową rolę, czy nie. Jeśli nie odgrywa, to jest złe, jeśli odgrywa,
    dobre. No, każdy ma w sobie trochę tego rodzaju tendencji, ja oczywiście
    też, ale jednak jestem w stanie powiedzieć o czymś coś dobrego, mimo że
    w tym nie uczestniczę, a Geremek nie"

    > Niekiedy taka sama rzecz robiona przez kogoś innego to jednak
    > nie taka sama rzecz.

    Nie wiem czy to prawda jak patrzę na niedawne walenie w straż
    graniczną/obronę terytorialną i dzisiejsze wychwalanie tychże przez
    pokokokownię.

  • 17. Data: 2024-05-30 12:51:17
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-30 o 08:59, Shrek pisze:

    > Dlaczego? To akurat jeden z lepszych przykładów:P

    Nie wiem. Zdaje sie usańce już powiedzieli na kogo jest trybunał, na
    jakich afrykańców i terorystów.

    Przy próbie zrównanie usa/izraelka z czarnymi słychać: "równouprawnienie
    tak, ale nie aż tak"

  • 18. Data: 2024-05-30 13:29:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 12:51, alojzy nieborak pisze:

    > Nie wiem. Zdaje sie usańce już powiedzieli na kogo jest trybunał, na
    > jakich afrykańców i terorystów.
    >
    > Przy próbie zrównanie usa/izraelka z czarnymi słychać: "równouprawnienie
    > tak, ale nie aż tak"

    No przecież właśnie o tym mowa:

  • 19. Data: 2024-05-30 14:09:09
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Ale ja nie głosowąłem na PO ze wzgledu na to co deklarowali, a co
    > wydawało się sobą reprezentują.

    Ok, dla mnie co sobą reprezentują dowiedziałem się z ich pierwszej
    kadencji kiedy rządzili. Nie wiem, nie zarejestrowałeś tego?

    PD

  • 20. Data: 2024-05-30 14:11:03
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 08:48, Shrek pisze:

    > No i jebią:P

    A czy ja coś mówię? Niech jebią. Studzę inne oczekiwania jako bezzasadne ;)

    PD