  • 121. Data: 2024-06-03 17:57:11
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.06.2024 o 14:37, J.F pisze:

    > No, niektóre trochę dłużej istnieją.
    >
    > Ale ... to jaka przyszłość? Parodia demokracji, Idiocracy, czy
    > monarchia ? :-)

    Monarchia to przeszłość. Nie bez powodu z niej zrezygnowaliśmy.
    Więc to byłby rodzaj powrotu do przeszłości, a nie przyszłość.
    Współcześni zwolennicy monarchii są po prostu zwykłymi nieukami, którzy
    przespali lekcje historii.

    Co do idiokracji... może zdążą z rządami zanim powstanie AIkracja, a
    może nie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 122. Data: 2024-06-03 18:30:14
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-03 o 17:57, Kviat pisze:

    > Monarchia to przeszłość. Nie bez powodu z niej zrezygnowaliśmy.

    Ciota na tronie, zachwyt europejskością, ogólna zgnilizna obyczajów w PL.

    Bardziej zamiast "zrezygnowaliśmy" pasuje samo zgniło/padło.

    I moneta pod nogą pewnego nadszyszkownika z laską na obrazie Matejki:
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/14/
    Jan_Matejko_-_Upadek_Polski_%28Reytan%29.jpg

    Kiedyś moneta od RU, a dziś pewnie z DE:) 7 fundacyji DE w PL,
    rozumicie Kfiatku?

    Ach te pijondze.

  • 123. Data: 2024-06-03 19:00:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.06.2024 o 18:30, alojzy nieborak pisze:

    > rozumicie Kfiatku?

    rozumimy towarzyszu alojzy

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 124. Data: 2024-06-03 20:38:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.06.2024 o 14:37, J.F pisze:

    > No, niektóre trochę dłużej istnieją.

    No istnieją tylko:

    Komunizm w chinach nie ma wiele wspólnego z komunizmem,

    Kapitalizm w stanach ma obecnie wiecej wspólnego z chińskim komunizmem
    niż kapitalizmem,

    Unia europejska idzie w stronę nowoczesnago ZSRR czyli w sumie też
    chińskiego komunizmu.

    Itd...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 125. Data: 2024-06-03 20:43:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.06.2024 o 14:37, J.F pisze:

    > Ale ... to jaka przyszłość? Parodia demokracji, Idiocracy, czy
    > monarchia ? :-)

    Obstawima zamordyzm. W parodii demokracji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2024-06-03 20:59:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.06.2024 o 13:46, Sebastian Rykowski pisze:

    > I dlatego właśnie złodzieje w rządzie będą, jest to całkowicie normalne
    > zjawisko i my mamy narzędzia pozwalające ich za to pogonić, więc dbajmy
    > o te narzędzia i uczmy się z nich korzystać.

    Problemem jest to, że poniekąd w naturalny sposób scena polityczna w
    każdym kraju dąży do systemu dwupartyjnego albo przynajmnej dwóch
    koalicji. Powoduje to silną polaryzację w której nie ma miejsca dla
    osobników którzy nie opowiadają się po skrajnej stronie - "prawice" i
    "lewicę" - na dodatek prawica ideologiczna jest lewicą gospodarczą (z
    wyjątkiem komfy. I jak masz centrowe poglądy libertarianskie to nie masz
    żadnej partii na którą możesz głosować, a dla lewicy będziesz prawakiem
    a dla prawicy lewakiem. Po prostu sprawdza się dewiza dziel i rządź i
    wszyscy robią wszystko żeby podzielić społeczeństwa na tych z widłami i
    tych z pochodniami i przekonać ich że ci z pochodniami chcą drugim
    zabrać widły. I działa to tak dobrze że w efekcie masz wybór między PO a
    PIS, oraz iluzorycznie ajatolahami z komfy... I nie jest to problem
    tylko naszego podwórka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 127. Data: 2024-06-03 21:00:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.06.2024 o 14:34, J.F pisze:

    > Ale o ile pamiętam, to nie pierwszyzna, i chyba nie tylko PiS tak
    > robił.

    ale pis zrobił to na skalę przemysłową.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 128. Data: 2024-06-03 21:15:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.06.2024 o 21:03, A. Filip pisze:

    > Ile decy-Wałęsów (prezydenta od falandyzacji prawa) przyznasz PiS?

    Tak między 10 (to co wiemy) a 100 (to o czym nie wiemy).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 129. Data: 2024-06-03 22:26:58
    Od: n...@o...pl

    alojzy nieborak <g...@g...com> napisał(-a):

    > Jak PL cmokała się z niemcem, przetargi wygrywały firmy DE.

    Jak PL walczyła z Niemcem, przetargi wygrywały firmy DE (Siemens).

    Taki tylko piasek w trybu twojego prostackiego światopoglądu.

  • 130. Data: 2024-06-03 22:28:07
    Od: n...@o...pl

    PD <p...@g...pl> napisał(-a):

    > Nie mówię, że to
    > uczciwe, ale nie jest to kradzież bo nie ma okradzionego.

    Pewnie -- publiczne pieniądze są przecież niczyje.

    Coraz więcej głąbów tu zagląda...