  • Data: 2006-12-27 02:48:06
    Temat: Legalne oprogramowanie - co sprawdzają?
    Od: Zbyszek <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zabieram się za czyszczenie kompa w domu (mam różne pliki z 10 lat trudno
    powiedzieć jaki mają status prawny). Z tego co czytałem na grupie część
    osób miałą już kontakt z kontrolą. Czy moglibyście napisać co interesuje
    kontrolerów w domach (pewnie kryteria jak dla firm + jakieś domowe
    dodatki)? Po prostu nie mam czasu na jednorazowe przejrzenie 0.5 miliona
    plików, które w sumie posiadam (dane z programu antywirusowego, dysk 80GB).

    Czy jest jakiś regulamin takiej kontroli domowej?
    Czy to prawda, że chodzą po domach?

    To co ustaliłem obecnie przeglądając wątek o nielegalnym oprogramowaniu:
    Szukają:
    Wg producentów:
    Microsoft
    Symantec
    Corel
    Adobe
    wszystkie divx, mp3 ? Czy są kinomanami/melomanami żeby odróżnić amatorskie,
    bezpłatne filmy/mp3 od komerchy? Czy śmieszne filmiki z Internetu też są
    liczone? Czy liczą liczbę mp3 o dowolnej treści razy jakaś taryfa?

    Czy programy wycofane ze sprzedaży też są liczone? Np. Sygate firewall
    (firma wykupiona przez Symantec - sygate firewall został zlikwidowany przez
    Symantec po przejęciu: brak wsparcia, informacji o produkcie, sygate w
    sieci już nie istnieje, brak aktualizacji).

    Nie szukają:
    ttf
    cliparty
    zdjęcia